۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۳۴۱۹۶
گزارش تصويري/

سرگرداني مردم لردگان در بانک ها به دنبال سهام عدالت+ تصاوير

دولت در آستانه انتخابات با اهداف سياسي و نمايشي اقدام به نمايش دارايي‌هاي سهام عدالت مي‌کند.
سرگرداني مردم لردگان در بانک ها به دنبال سهام عدالت+ تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ پرداخت سود سهام و راه اندازي سامانه‌اي اينترنتي به منظور ارائه صورت حساب به دارندگان سهام عدالت هفته گذشته به يکي از داغ‌ترين اخبار اقتصادي بدل شد، با گذشت چند روز از اين اقدام اما، نبود اطلاع‌رساني درست در مورد نحوه استفاده دارندگان اين سهام و زمان دريافت سود و آزادسازي سهام و مهم‌تر از همه درجه تملک اين سهام از سوي مردم به افزايش بيشتر سردرگمي مردم بدل شده است.
 
در آستانه انتخابات، در حالي که مردم برگه‌هاي خاک گرفته سهام عدالت‌شان را اساساً فراموش کرده بودند، بار ديگر اميدهايشان به دسترسي به اين وعده هاي چندين ساله افزايش يافت، اما آشفتگي‌ها در نحوه ارايه صورت‌ حساب‌ها و واگذاري اين سهام، بيشتر گرفتاري‌ها را افزايش داده است.
 
سوال اين است که آيا بهتر نبود اول تکليف ارزش اين سهام، نحوه استفاده از اين برگه‌ها و غيره روشن مي‌شد و بعد به مردم اعلام عمومي مي‌شد که مي‌توانند صورت حساب دريافت کنند؟

 به نظر مي‌رسد، دولت قبل از رونمايي از سامانه بايد به فکر جوابي روشن براي اين سوال‌هاي مردم مي‌رفت. سوال‌هايي که حاضرند براي پاسخش به‌افراد سودجو متوصل شوند.
















 
انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۸:۰۳

2 Jan 2020