۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۳۹۲۶
در نوروز 96

آب و هواي نامساعد علت کاهش حضور مسافر در شهرستان سامان

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه سامان ميزبان 26 هزار مسافر در تعطيلات نوروز بوده است، ابراز کرد: دليل اصلي عدم حضور گردشگران در شهرستان سامان شرايط آب و هواي و جاري شدن آب رودخانه زاينده رود در استان اصفهان، هشدارهاي هواشناسي به مسافرين و گردشگران بوده است.
آب و هواي نامساعد علت کاهش حضور مسافر در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز سعيد صالحي اردلي  در گفت و گو با سامان ما، با بيان اينکه شهرستان سامان در تعطيلات ايام نوروز ميزبان ۲۶ هزار مسافر و گردشگر بوده است، اظهار داشت: از اين تعداد گردشگر بيش از 6 هزار گردشگر در مسافرخانه ها، ويلاها و مدارس شهرستان سامان اسکان داشته اند.

صالحي با بيان اينکه بيشترين مسافران از استان‌هاي اصفهان، تهران، يزد و خوزستان بوده‌ است، بيان داشت: دليل اصلي حضور کم گردشگران در شهرستان شرايط آب و هواي و جاري شدن آب رودخانه زاينده رود در استان اصفهان، هشدار هاي هواشناسي به مسافرين و گردشگران بوده است.

وي از ورود ۲۵۰ هزار گردشگر در روز ۱۳ فروردين ماه به اين شهرستان خبر داد و گفت: اين تعداد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است و دليل اين امر را اعلام بارندگي‌ در ايام نوروز عنوان کرد.

فرماندار شهرستان سامان خدمات رساني به مسافران نوروزي را مطلوب ارزيابي کرد و رضايت مسافرين از امکانات فراهم شده در مکان‌هاي تفريحي اين شهرستان را دليل خوبي بر اين امر دانست و بيان داشت: در حوادث جاده اي و تصادفات شهرستان سامان کمترين تصادفات را در طي اين مدت داشته است در تعطيلات ايام نوروز تنها يک مورد تصادف منجر به فوت در شهرستان سامان رخ داده است.

صالحي با بيان اينکه اين مورد تصادف در سه راهي چم عالي نرسيده به پل ايل بيگي تصادف خودرو پرايد با موتور سيکلت بوده است که موجب فوت راننده و سرنشين موتور سيکلت شد و مقصر اصلي اين سانحه انحراف به چپ خودرو پرايد و اشنا نبودنراننده به جاده بود.

اجراي طرح سحاب در روز طبعيت در پل تاريخي زمانخان توسط جوانان هلال احمر شهرستان سامان

معاون امور جوانان جمعيت جوانان هلال احمر چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه جمعيت هلال احمر شهرستان سامان ايستگاه نوروزي را در ورودي شهر بر پا و روزانه برنامه هاي فرهنگي در راستاي فرهنگ سازي در بهبود درکاهش ترافيک، پيوستن به کمپينگ و... بوده است، بيان داشت: برنامه اي هم در روز طبيعت با کيف امدادي به نام پروژه سحاب که حرکتي امدادي بشر دوستانه است امدادگران در پل تاريخي زمانخان حضور داشتن و به گردشگران و مسافراين خدمات ارائه مي دادند.

مراجعه پنج هزار و ۵۸۱ نفر به مراکز بهداشت و درمان شهرستان سامان

رئيس مرکز بهداشت شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه از تاريخ ۲۵ اسفند لغايت ۱۳ فروردين ماه تعداد افراد مراجعه کننده و ويزيت به مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان پنج هزار و ۵۸۱ نفر بوده، بيان داشت: افراد مراجعه کننده به داروخانه 4 هزار و ۴۷۹ نفر و افراد مراجعه کننده به تزريقات سه هزار و ۹۳۶ نفر و تعداد افراد اعزام شده به بيمارستان ۱۲ نفر بوده است.

خليلي با بيان اينکه در بازرسي هاي که در ايام نوروز صورت گرفته هيچ گونه پلمپي در شهرستان وجود نداشته است عنوان کرد: تخلفات در خصوص عرضه مواد غذايي تاريخ گذشته، اجناس بدون مشخصات لازم، نظافت محل کار، عدم تهيه يا عدم تمديد کارت سلامت متصدي و کارگران، زباله و رها شدن فاضلاب محل، عدم تهيه وسايل حفاظتي مثل کپسول اطفاء حريق، عدم تهيه يا تکميل جعبه کمک هاي اوليه، نظافت فردي، عدم تهيه و يا عدم استفاده از لباس کار مناسب در خبازي ها رستوران ها و... استفاده از مواد شيميايي و مصنوعي سرطان زا مثل رنگ هاو مواد غذائي اوليه و شرايط نگهداري مواد غذايي و... بوده است.

وي افزود: متخلفين بهداشتي (مراکز تهيه و توزيع مواد غذايي و اماکن عمومي) و شکايات مردمي درخصوص نگهداري دام، کود حيواني، نگهداري سگ در محل مسکوني، زباله و... در بازديدهاي بازرسان بهداشت روزانه به مراجع قضايي (دادگاه و تعزيرات) معرفي شده اند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۰:۳۴

28 Dec 2019