۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۳۰۷۷۶
به ياد هشت سال رشادت و غيرت زنان و مردان ايران اسلامي:

هشت سال حماسه

31 شهريورماه و آغازين روز هفته دفاع مقدس يادآور دلاور مردي ها و رشادت و غيرت زنان و مرداني است که براي دفاع از کشور، ناموس، جان و مال سرزمينشان بي ادعا همه چيزشان را در طبق اخلاص نهادند و در برابر نامردي متجاوزان مردانه ايستادند.
هشت سال حماسه
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار
واپسين روز شهريورماه يادآور اتفاقي تلخ است که ملت ايران با درايت و تدبير و بهره گيري از وجود رهبري آگاه و فرزانه توانست آن را به حماسه اي شيرين بدل کند.

حمله همه جانبه عراق در ۳۱ شهريورماه ۱۳۵۹ به شهرهاي مرزي کشور جمهوري اسلامي ايران با هدف اشغال کامل ايران اسلامي هدفي بود که مستکبران به واسطه صدام رئيس جمهور وقت عراق آن را دنبال مي کردند و قرار بود ظرف چند روز تهران پايتخت سياسي کشور در اشغال متجاوزان قرار گيرد اما متجاوزان نمي دانستند که اين آرزو را به گور خواهند برد.

جمهوري اسلامي ايران که پس از مبارزات سخت و طاقت فرساي ملت ايران عليه حکومت ظلم و جور پهلوي با هدف ترويج فکر و انديشه اي جديد در دنيا و در منطقه آسياي غرب به رهبري امام خميني رضوان الله تعالي عليه و حمايت هاي مردم حقيقت جوي ايران شکل گرفت.

شکل گيري انقلاب اسلامي ايران و درپي آن نظام جمهوري اسلامي ايران که حرفي جديد براي گفتن داشت و از تفکر و فرهنگ غرب تبعيت نمي کرد باعث شد در همان آغازين سال هاي استقرار جمهوري اسلامي ايران در کشور بزرگ، پهناور، استراتژيک، صاحب منابع غني معدني و گاز و نفت و داراي جمعيتي شيعه ايران اقداماتي جهت مبارزه با اين نظام و انقلاب در بين کشورهايي که استقرار جمهوري اسلامي ايران را با تفکرات و منافع خود در تضاد مي ديدند آغاز شود و در درجه اول ترورهاي کور سران نظام در کشور توسط عناصر وابسته شرق و غرب آغاز شد. ديگر اقدام دشمنان انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران درپي شکست ترورها آغاز جنگي همه جانبه با ايران بود که اين جنگ با هدف استيلا غرب در کشور به واسطه صدام انجام شود اما همه ي اين نقشه ها فقط و فقط به سه دليل نقش بر آب شد.

وجود رهبري آگاه و فرزانه، مردمي همدل و متحد و دستورات دين مبين اسلام باعث شد حمله ارتش عراق به ايران که توسط بيش از ۳۰ کشور مورد حمايت تجهيزاتي و لجستيکي قرار داشت و قرار بود فقط چند هفته به طول انجامد هشت سال طول کشيد و بدون آنکه حتي وجبي از خاک ايران در اين تهاجم از دست برود به مدد رهبري آگاهانه پيرجماران و همت و غيرت دلاور مردان و شيرزنان ايراني به حماسه اي جاودان بدل شود.

در آن سال ها اگرچه حمله دشمن خسارت هاي جاني و مالي بسياري را بر کشور و مردم وارد کرد اما آن حمله ناجوانمردانه عراق و البته دفاع مردانه ايران تا سال هاي سال کشور عزيزمان را از هرگونه آسيب و گزندي بيمه کرد.

در پي جنگ تحميلي بسياري از دشمنان متوجه شدند که با وجود رهبر آگاه، مردم متحد و بهره گيري از دين مقدس اسلام هر نخواهند توانست همچون سال هاي استبداد ستم شاهي کشور ايران را در چنگ داشته باشند و هر گونه که خواستند با ايران اسلامي و مردم غيور و استکبار ستيز آن رفتار کنند.

و اينک۳۶ سال از آن تجاوز گذشته است و از آن روز تاکنون ايران مقتدر روز بروز اقتدار بيش از گذشته را بدست مي آورد امرزي که باعث شده است مستکبران، استعمارگران و متجاوزان از اين قدرت يافتن ايران اسلامي در هراس باشند.

ادامه دارد.....

مهدي بهزادي تشنيزي

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۷:۰۸

31 Jan 2020