۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۳۶۲۶۶

بهره برداري از شبکه داخلي برق شهرک تفريحي- توريستي شيدا

شبکه داخلي برق شهرک تفريحي- توريستي و گردشگري شيدا با حضور استاندار و جمعي از مسئولين استان چهارمحال و بختياري به بهره برداري رسيد.
بهره برداري از شبکه داخلي برق شهرک تفريحي- توريستي شيدا
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه براي جذب سرمايه‌گذار نبايد از هيچ تلاشي دريغ کرد اظهار داشت: هم اينک زيرساخت هاي شهرک تفريحي توريستي شيدا شامل آب، برق و گاز آماده و زمينه حضور سرمايه گذاران در آن فراهم است.

سليماني دشتکي تصريح کرد: نبود اعتبار و منابع مالي باعث کندي در روند اجرايي احداث شهرک تفريحي توريستي شيدا شد که براساس توافق به عمل آمده با پيمانکار قرار شد تا در ازاي دريافت زمين نسبت به تامين زيرساخت ها در اين مجموعه اقدام شود.

وي بيان داشت: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور نيز به تازگي موافقت اصولي احداث شهرک تفريحي توريستي شيدا را صادر کرده است.

استاندار چهارمحال و بختياري ايجاد کنسرسيوم و مشخص شدن متولي خاص براي شهرک تفريحي توريستي شيدا را ضروري اعلام و اضافه کرد: با تکميل و بهره برداري از اين مجموعه وضعيت گردشگري منطقه متحول مي شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نزديکي هفته گراميداشت دفاع مقدس عنوان داشت: عزت کنوني جمهوري اسلامي ايران مرهون از خودگذشتگي، رشادت و دلاوري هاي شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران به رهبري پيامبرگونه امام خميني (ره) در دوران جنگ تحميلي است.

سليماني دشتکي اظهار کرد: ايستادگي رزمندگان ايراني در برابر اسکتبار جهاني در قالب ۵۰ کشور از سوي رژيم بعثي عراق ايران اسلامي را براي هميشه بيمه کرد.

وي ادامه داد: خط شکني و نام آوري تيپ مستقل ۴۴ قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در دوران جنگ تحميلي و تقديم افزون بر دو هزار و ۴۴۰ شهيد به ميهن اسلامي از مهمترين اقدامات اين استان مسحوب مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: احترام به خانواده هاي شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران بايد در دستور کار مردم و مسئولان باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اقدامات نظام جمهوري اسلامي و دولت يازدهم در چهارمحال و بختياري يادآور شد: طول بزرگراه هاي استان در ابتداي فعاليت دولت تدبير و اميد ۱۱۰ کيلومتر بوده و اين ميزان اکنون به ۳۵۰ کيلومتر افزايش يافته و ۵۰ کيلومتر ديگر هم در دست احداث است.

سليماني دشتکي عنوان کرد: در اين مدت ۹۰۰ کيلومتر از راه هاي چهارمحال و بختياري روکش آسفالت شدوي اظهار داشت: چهار خطه شدن حدود ۸۰ درصد از محور ارتباطي شهرکرد – بروجن – لردگان، بهره برداري از جاده جايگزين کارون چهار، انجام مقدمات کلنگ زني راه آهن ملي اصفهان – شهرکرد – اهواز، آبرساني، گازرساني، برقرساني، ارتقاي شاخص هاي بهداشت و درمان، توسعه زيرساخت ها و رونق اقتصادي از مهمترين اقدامات دولت يازدهم در چهارمحال و بختياري محسوب مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: در ابتداي دولت يازدهم ۲۲۰ شهر، روستا و شهرک صنعتي استان با تانکر آبرساني مي شد که اين مقدار اکنون به کمتر از ۳۰ روستا رسيده است.

وي گفت: بهره مندي از مشارکت بنياد ها، فعاليت شرکت هاي دولتي و سرمايه گذاري بخش خصوصي در چهارمحال و بختياري جزء مهمترين اقدامات مسئولان استان در دولت يازدهم محسوب مي شود

سليماني دشتکي تأکيد کرد: بهبود وضعيت معيشت مردم، افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي از مهمترين برنامه هاي اولويت دار نظام جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۹:۰۱

30 Jan 2020