۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۴۲۸۶
مدير مسئول نشریه 9 دي:

رئيس جمهوري را انتخاب کنيم که در برابر فساد سکوت نکند

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي و مدير مسئول روزنامه 9 دي گفت: رئيس جمهوري را انتخاب کنيم که دغدغه مشکلات مردم را داشته و در برابر فساد هم سکوت نکند.
رئيس جمهوري را انتخاب کنيم که در برابر فساد سکوت نکند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام حميد رسايي نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي و مدير مسئول روزنامه ۹ دي در گردهمايي بزرگ حاميان خادم الرضا (ع) حجت السلام و المسلمين دکتر سيد ابراهيم رئيسي اظهار کرد: ۳۸ سال از انقلاب اسلامي را به برکت وجود رهبري مردمي , عالم و سياست مدار توانستيم نگه داريم و کشور را از چنگال ديکتاتور زمان رها کنيم.

وي با بيان اينکه ما بايد بتوانيم روي پاي خود بايستيم و اين را به نسل هاي بعد از خود نيز انتقال دهيم تصريح کرد:ما بايد خودمان در چهار چوب دين اسلام براي خودمان تصميم بگيريم و نگذاريم ديگران براي کشور ما تصميم بگيرند.

رسايي افزود : ۳۸ سال پيش اين ملت و مردم در اقسا نقاط کشور در حالي که از اقوام مختلفي بودند اما همه روي يک هدف و واحد مشترک شدند وآن تصميم گيري خود ملت براي کشور بود.

ملتي که به ايستادن روي پاي خودش مشهور و مشهود است در ياري رساندن به انقلاب حرف اول را ميزند

رسايي با اشاره به اينکه دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را در پيش رو داريم اذعان داشت: اميد است که مردم با حضور حداکثري خود در پاي صندوق هاي راي کسي را انتخاب کنند که به فکر حل مشکلات آن ها باشد.

وي به انتخابات شوراي شهر و روستا نيز اشاره کرد و ادامه داد: همان قدر که انتخابات رياست جمهوري مهم است انتخابات شوراي شهر نيز مهم بوده و بايد به آن توجه شود و فرد اصلح انتخاب گردد.

رسايي با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند مردم انتخاب کنيد اگر خوب بود دوباره همان شخص را انتخاب کرده اما اگر انتخاب شما درست نبود ۴ سال بعد آن را انتخاب نکيد بيان داشت: ما نبايد کسي را انتخاب کنيم که وعده هاي پوچ و توخالي به مردم داده و مي دهد انتخاب ما فرد اصلح و شايسته است.

وي با بيان اينکه بزرگترين نعمت در جمهوري اسلامي حضور مردم است عنوان کرد: مطالبه اول رهبري مشارکت حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي و دومين آن چگونه و چه کسي را انتخاب کردن است.

رسايي با تاکيد بر اينکه مسئولان ما با يد با نظام هاي ديگر تفاوت هايي داشته باشند بيان داشت: يکي از مهم ترين ويژگي هايي که ما به خاطر آن انقلاب کرديم استکبار ستيزي بود و اگر همه اينها در برابر استکبار جهاني سر تعظيم فرود آورند و به خاطر فشار آن ها نظرات تغيير يابد اين نظام فرقي با نظام شاهنشاهي ندارد.

وي تاکيد کرد: ما بايد کسي را انتخاب کنيم که دست ظلت به دشمن ندهد و اگر زير بار استکبار رويم دين و دنياي خود را از دست داده ايم.

رسايي از مردم خواست کسي را انتخاب کنند که دغدغه رفع محروميت و توجه به قشر مستضعف را داشته باشد .

وي گفت: ما بايد کسي را حاکم کنيم که سالم باشد و اين را مي توان از عملکرد آن ها تشخيص داد .

مسئولين فساد ها را توجيه نکنند


نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: رئيس جمهوري را بايد انتخاب کرد که مفسدين را توجيه نکرده و متفاوت با ديگر مردم زندگي نکند .

وي با اشاره به اينکه مردم روحانيت را دوست دارند اما نه جاه طلب تصريح کرد: ما رئيس جمهوري مي خواهيم که جيبش بسته و دهنش باز باشد تا در برابر فساد سکوت نکنند و دغدغه مستضعفين را داشته باشد، ولايت مند بوده ، انقلاب و انقلابي بودن براي آن اهميت داشته باشد.

رسايي عنوان کرد: ما به دنبال رئيس جمهوري هستم که رسيدن به قدرت او را مست نکند و وعده هاي خود را فراموش کند.

سيادت مهم است اما در کنار آن سياست صحيح و سالم هم باشد


رسايي عنوان کرد: رئيس جمهور نبايد ضد انقلاب باشد و ويژگي هاي مثبت را به منفي تبديل کند .

وي با بيان اينکه راي ما و شما سرنوشت ساز است اذعان داشت: ما بايد همه تلاش خود را بکنيم که دولتي مردمي، استکبار ستيز، پرکار و پر تلاش روي کار آيد و چشم آن به دست غربي ها نباشد بلکه به توليدات داخلي توجه کند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۱:۲۷

13 Feb 2020