۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۲۸۶۱۶
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری؛

بیش از پنج‌هزار نفر از چهارمحال و بختیاری به مرقد امام خمینی‌(ره) اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه قمر بني‌هاشم(ع) چهارمحال و بختياري با بيان اينكه سهميه اعزام زائران استان به مرقد امام خمینی(ره) براي امسال، پنج‌هزار و ۱۲۲ نفر است، تصريح كرد: از اين تعداد، يك‌هزار و ۱۵۱ نفر از شهرستان شهركرد اعزام خواهند شد.
بیش از پنج‌هزار نفر از چهارمحال و بختیاری به مرقد امام خمینی‌(ره) اعزام می‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، در جلسه ستاد ارتحال امام خميني (ره)، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری"راه امام راه ماست و بايستي اين راه را با قاطعيت ادامه داده و در راه رسيدن به اهداف گرانقدر جمهوري اسلامي از هيچ تلاشي دريغ نكرد"، اظهار کرد: حافظان انقلاب بايد از انديشه‌هاي تابناك امام راحل جهت پيمودن مسير كمال استفاده كنند.

محمدسليماني نياز نسل جوان، فضاي فرهنگي كشور و شبهه افكني‌هاي مختلف، مهجوريت انديشه امام و ظلم ستيزي ايشان، معنويت و جايگاه امام در قلوب مسلمانان، رويكرد شعارها و آرمان‌هاي امام و صفا، صداقت و مردم دوستي ايشان را از دلايل لزوم اشاعه انديشه ايشان برشمرد.

وي با بیان اینکه لازم است به قدرت معنوي، روحيه جهادي و وجدان كاري بالاي حضرت امام(ره) توجهي ويژه داشته باشیم، گفت: باید اين ويژگي‌ها را سرلوحه زندگي شخصي و اجتماعي خود قرار دهيم.

فرمانده سپاه قمر بني‌هاشم(ع) تعداد زائران اعزام شده در مراسم بزرگداشت حضرت امام را در سال ۹۴، پنج‌هزار و ۴۹۹ نفر عنوان كرد و گفت: استان چهارمحال و بختياري سال گذشته در ارزيابي ميان استان‌ها امتياز ۸۸.۴۰ را كسب كرد.

وي تحقق بيش از سهميه ابلاغي، اعزام قشر جوان و نوبت اولي‌ها در اكثر شهرستان‌ها، هماهنگي خوب پليس راهور،حضور به موقع در پاركينگ، برگزاري مراسم بدرقه زائران با حضور ائمه جمعه و فرمانداران،صدور بيمه غرامت براي زائران، پشتيباني مناسب در فضاي پاركينگ‌ها و ارائه آمار دقيق به مراكز مربوطه را از نقاط قوت برگزاري مراسم سال گذشته برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری با بيان اينكه سهميه اعزام زائران براي امسال، پنج‌هزار و ۱۲۲ نفر است، تصريح كرد: از اين تعداد، يك‌هزار و ۱۵۱ نفر از شهرستان شهركرد اعزام خواهند شد.

انتهاي پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۹:۰۸

27 Dec 2019