۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۲۴۶۵۶
همزمان با کنگره بزرگ شهدای چهارمحال و بختیاری::

نصب 600 لنفوس در سطح شهر شهرکرد

جانشین کمیته فضا سازی از نصب 600 لنفوس در سطح شهر شهرکرد هم زمان با کنگره بزرگ شهدا استان خبر داد و افزود: تصاویر 2400 شهید استان چهارمحال وبختیاری در این لنفوس ها نصب خواهد شد.
نصب 600 لنفوس در سطح شهر شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز مهران مرادی در با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بزرگترین رخداد فرهنگی در چهارمحال وبختیاری در نیمه مهر ماه سال جاری در شهرکرد برگزار می‌شود که فضا سازی مناسب شهر یکی از راه های معرفی شهید پروری و رشادت‌های مردم استان به میهمانان است.

وی تصریح کرد: درراستای برنامه ریزی‌های انجام شده کارگروه فضاسازی برعهده شهرداری شهرکرد و سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد قرار گرفته است که به همین منظور طی جلسات و تعامل با شهرداری شهرکرد فضای کاری را در سه حوزه تقسیم شده است.

جانشین کمیته فضا سازی نصب المان شهر با عنوان شهید و شهادت، نصب تصاویر سرداران و امیران در سطح شهرکرد، دیوار نویسی و استفاده از جنگ افزارهای دوران دفاع مقدس و قرار دادن ان در معرض دید هم‎‌استانی ها را از جمله برنامه های این حوزه دانست.

مرادی از تدوین کتابچه طرح‌ها و فضاسازی ارگان‌ها در استان خبر داد و افزود: این کتابچه در اختیار ادارات و کارشناس روابط عمومی ادارات قرار گرفته است که بتوانند از ابداعات و ابتکارات برای فضا سازی سازمان خود استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کمیته ارزیابی طرح به منظور ارزیابی و بررسی طرح‌ها ایجاد شده است که طرحها در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرند و بهترین طرح ها در پایان کنگره شهدا مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

جانشین کمیته فضا سازی گفت: ظرفیت‌های خوبی در پایگاه‌ها و حوزه مقاومت بسیج وجود دارد که برای فضا سازی سطح شهر از آن‌ها استفاده می‌شود تا بتوانیم یک فضای ارزشی خوبی را همزمان با کنگره شهدا در سطح شهر شاهد باشیم.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۴:۳۸

27 Dec 2019