۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۴۸۳۶
بيانيه سپاه بروجن در پي فاجعه منا/

حكومت سعودي با خلق حوادث در کنگره حج، منافع آمريکا و اسرائيل را در منطقه تامين مي‌کند

عربستان مي‌كوشد با خلق كردن حوادث‌هايي در كنگره حج، ذهن‌ها را از جنايات منطقه منحرف کرده و ضمن پوشاندن جنايات خود در يمن منافع آمريکا و اسرائيل را در منطقه تامين کند.
حكومت سعودي با خلق حوادث در کنگره حج، منافع آمريکا و اسرائيل را در منطقه تامين مي‌کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، ناحيه سپاه شهرستان بروجن در پي فاجعه دردناک و مصيبت‌بار منا بيانيه‌اي صادر کرد که در آن آمده است:

بسمه تعالي
حكومت سعودي بداند كه آمريكا لكه ننگي بر دامنش نهاده كه تا قيام قيامت هم با آب زمزم و كوثر پاك نمي‌شود.

حضرت امام خميني (ره )

امسال مکه شهر خطر بود و بي‌امان پرگشت سينه‌ي حرم از آه محرمان
قربانيان دشت منا ضجه مي‌زنند عجل علي ظهورک ياصاحب الزمان(عج)


سلام و صلوات خداي ابراهيم نبي بر شهيدان اسلام از صدر تاکنون. درود خداي محمد (ص) بر آنان که لحظه‌اي جان دادن نداي ياحسين بر لب داشتند و صلوات خداوند بر ضيوف‌الرحمن که غسل آخر عمرشان را در مناسک حج انجام دادند و لباس آخرت خود را بر تن کردند و در سرزمين آسماني دارفاني را وداع گفته و مثال امام شهيدشان حسين (ع) که حجش ناتمام ماند از آن سرزمين سفر کردند.

اين روزها موسم حج در حال برگزاريست و زائران حرم قرب الهي، رهسپار سفري شده‌اند كه سال‌ها، ثانيه ثانيه عمرشان را در آرزوي رسيدن زمان اين سفر سپري كرده‌اند.حج ميعادگاه حضور گسترده امت مسلمان جهان براي دست يافتن به هويت راستين و منش والاي الهي در معبد عشق و ميقات عرفان و شعور است و طبيعي است با رسيدن ماه ذي حجه حضور زائران براي انجام اين فريضه الهي بايد در سايه امنيت باشد و وظيفه اجراي اين مهم به عهده كشور ميزبان است.

صحبت از حکومتي است که تنها نامي از اسلام و مسلماني را با خود به يدک مي‌کشد و در عمل هيچ بويي از اسلام نبرده است. حمله به کشور فقير و استقلال‌طلب يمن،‌ همراهي با صهيونيست‌ها، حمايت مالي و تبليغاتي از گروه‌هاي تروريستي و تکفيري مانند داعش، برافروختن شعله جنگ در سوريه و عراق، تخصيص بودجه سالانه براي گسترش وهابيت و مقابله باهمه‌گيرشدن تشيع در منطقه؛ اين‌ها تنها تعدادي از جنايت‌هايي است که سران عياش رژيم نفت خوار سعودي در حق امت مسلمان منطقه انجام داده‌اند و حالا بايد به اين فهرست سهل‌انگاري و ناکارآمدي در برگزاري مراسم حج را هم اضافه کرد. سهل‌انگاري كه موجب سقوط جرثقيل بر سر حجاج بيت‌الحرام شد و صدها نفر را به كام مرگ فرو برد. با مرور تاريخ درميابيم كه عربستان سعودي زائركشي را يكي از اهداف سالانه خود برنامه‌ريزي نموده است چراكه آن‌ها در سال‌هاي قبل نيز در خانه امن الهي كشت و كشتار به راه انداخته‌اند كه جنايات آن‌ها در به شهادت رساندن زائران ايراني در سال ۱۳۶۶ به جرم برائت از مشركين در تاريخ ثبت شده است. حج ۱۳۹۴ با وجود حوادث ناگوار به روزهاي پاياني خودش ختم مي‌گشت كه ناگهان در روز عيد قربان شاهد سند ديگري بر بي‌كفايتي و بي‌عرضگي آل‌سعود در تجمع بزرگ مسلمانان را شاهد شديم به گونه‌اي كه با بسته شدن خيابان‌ها توسط ماموران امنيتي در منا هزاران نفر از حاجيان جان به جان آفريدند و هزاران نفر ديگر مجروح شدند.

اينك در اين برهه از زمان سياست‌هاي شرارت‌آميز آمريکا در اين منطقه که مايه‌ جنگ و خونريزي و ويراني و آوارگي و نيز فقر و عقب‌ماندگي و اختلافات قومي و مذهبي را بدنبال دارد، جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي که رفتار غاصبانه در کشور فلسطين را به نهايتِ درجه‌ شقاوت و خباثت رسانيده و اهانت مکرّر به حريم مقدّس مسجدالاقصي و كودكشي را بيش از پيش ادامه مي‌دهد با جنايات وحشيانه آل‌سعود ملعون غرب آسيا را دچار بحران نموده‌اند لذا عربستان مي‌كوشد با خلق كردن حوادث‌هايي در كنگره حج، ذهن‌ها را از جنايات منطقه منحرف کرده و ضمن پوشاندن جنايات خود در يمن منافع آمريکا و اسرائيل را در منطقه تامين کند.

ضمن همدردي با خانواده‌هاي عزادار ايران و جهان با تاسي از فرمايشات مولا و مقتداي خود حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالي)، دولت سعودي را موظف مي‌دانيم مسئوليت سنگين اين حادثه تلخ را بپذيرد و به لوازم و قاعده حق و انصاف عمل کند و از همه مهم‌تر از تاريخ درس عبرت بگيرد و مديريت‌ها را از جوانان بي‌خرد خود بگيرند.

از دولت محترم جمهوري اسلامي ايران نيز درخواست مي‌كنيم با جديت تمام فاجعه انساني در سرزمين وحي را پيگيري نمايند و در مقابل بهانه‌جويي‌هاي آل‌سعود مراسم باشكوه اربعين را يادآوري نمايند كه با وجود بيش از ۲۰ ميليون نفر زائر در كشور جنگ زده، امنيت زائران چگونه مديريت مي‌شود.

ضمن تسليت مجدد اين مصيبت بزرگ به محضر امام عصر (عج) و نايب بر حقش امام خامنه‌اي (مدظله العالي) و ملت شريف ايران خصوصا بازماندگان حادثه عظيم منا، براي روح اين عزيزان علو درجات را از خداوند منان خواستار است و ان شاالله که مشمول آيه شريفه  " وَمَن يُهَاجِرْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يَجِدْ فِي الْأَرْضِ مُرَاغَمًا كَثِيرًا وَسَعَةً ۚوَمَنيَخْرُجْمِنبَيْتِهِمُهَاجِرًاإِلَىاللَّهِوَرَسُولِهِثُمَّيُدْرِكْهُالْمَوْتُفَقَدْوَقَعَأَجْرُهُعَلَىاللَّهِ " خواهند بود.

و السلام عليکم و رحمه ا... و برکاته
انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۳:۴۹

3 Jan 2020