۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۲۳۳۹۶
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل:

12 تير نشان نامردي آمريکا بود

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت:12 تير سال 67 نشان نامردي آمريکا بود که هرگز ازحافظه تاريخ پاک نخواهد شد.
12 تير نشان نامردي آمريکا بود
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي ۱۲ تير اظهار داشت:در ۱۲ تير ماه سال ۶۷ هواپيماي ايرباس پرواز ۶۵۵ هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران توسط آمريکاي جنايتکار مورد اصابت موشک قرار گرفت و ۲۹۰ انسان بي گناه در اين حادثه به شهادت رسيدند.

همتي ادامه داد: اين حرکت ناجوانمردانه آمريکايي ها پس از پيروزي هاي رزمندگان اسلام که توانسته بودند بر رژيم بعث عراق و حامي آنان يعني آمريکايي ها پيروز شوند، صورت گرفت که نشان مي داد آمريکا از پيروزي رزمندگان ايراني ناراحت است و براي جبران شکست هاي خود چنين اقدام وحشيانه اي را انجام داد و يک هواپيماي مسافري را با ۲۹۰ مسافر بر فراز آب هاي خليج فارس مورد هدف قرار داد.

وي خاطرنشان کرد: حمله به هواپيماي مسافري نشان دهنده عجز و ناتواني آمريکا در برابر ملت ايران است و اين ددمنشان هيچ ارزشي براي حقوق انسان ها قائل نيستند و تحمل آزادي خواهي ملت ها را ندارند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل اظهار داشت: واقعيت هاي حادثه ۱۲ تير و جنايت آمريکا در به شهادت رساندن ۲۹۰ انسان بي گناه بايد به خوبي به دنيا منتقل شده و در سطح بين المللي منعکس شود تا جهانيان با اين اقدام جنايتکارانه استکبار جهاني آشنا شوند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۰:۰۱

10 Jan 2020