۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۳۹۳۲۶
یکی از رزمندگان حاضر در عملیات بیت‌المقدس:

خبر آزادسازی خرمشهر بهترین خاطره زمان اسارتم بود

رزمنده چهارمحالی گفت: با بیان اینکه در حین عملیات اسیر شدم گفت: هنگامی که خبر آزادسازی خرمشهر را در اردوگاه شنیدم، بهترین خاطره است که ماندگار شد.
خبر آزادسازی خرمشهر بهترین خاطره زمان اسارتم بود
به گزارش جهانبین نیوز، به بهانه سالروز آزادسازي خرمشهر به سراغ یکی از رزمندگان اين عمليات غرورآفرين رفتيم. رزمندگان مخلصي كه در سال ۶۱ با لبيك به نداي امام خميني (ره) در جبهه‌هاي حق عليه باطل در عمليات بیت‌المقدس حضور يافتند و هم‌رزم تعدادی از شهدا بوده و با خاطرات آن‌ها زندگي مي‌كنند.

نجاتعلی عظیمی، متولد ۱۳۲۶ که در فروردین‌ماه سال ۶۱ به‌عنوان نیروی داوطلب به آبادان اعزام می‌شود.

گفتگوی ما را با وی در ادامه می‌خوانید:

نجاتعلی عظیمی درخصوص عملیات بیت‌المقدس گفت: این عملیات یکی از مهمترین و بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس محسوب می‌شود.

عظیمی افزود: عملیات از شب دهم اردیبهشت آغاز و تا سوم خرداد ادامه داشت، در محوری که ما حضور داشتیم، از پل شناور دارخوین عبور و عملیات از شرق کارون به سمت جاده خرمشهر – اهواز صورت گرفت و موفق شدیم از جاده خرمشهر تا شرق کارون را آزاد و نیروها در جاده خرمشهر – اهواز مسقر شدند.

عظیمی اتکا به خداوند، وحدت کلمه و ولایت‌پذیری را از عوامل اصلی پیروزی در این عملیات دانست و گفت: مردم و رزمندگان با وحدت و تبعیت از سخنان امام (ره) توانستند پیروزی‌هایی را رقم بزنند.

وی گفت: امروز تفرقه‌افکنی‌ها، دنیاپرستی‌ها، بر خلاف میل رهبری عمل کردن کشور ما را تهدید می‌کند، اگر ما مسیرمان را از مسیر ولایت رها کردیم، این‌ها همه تهدید است، چون نجات کشور به وسیله ولایت فقیه و رهبری است.

این رزمنده چهارمحالی با اشاره به وظایف جوانان امروز، بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که جوانان امروز پس از تهذیب نفس و جهاد اکبر، جهاد اصغر را هم انجام دهند، جهاد اکبر وقتی انجام می‌شود، تکلیف‌پذیری و ولایت‌پذیری افراد بالا می‌رود و با روحیه مضاعف در صورت درگیری با هرگونه دشمن متجاوز، مقابله می‌کنند.

عظیمی با بیان اینکه در حین عملیات اسیر شدم گفت: هنگامی که خبر آزادسازی خرمشهر را در اردوگاه شنیدم، بهترین خاطره است که ماندگار شد.

انتهای پیام/۱۰۲۷ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۰:۰۸

1 Jan 2020