۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۱۶۴۶۶
معاون پدافند غيرعامل کشور:

امروز غزه خط مقدم تمام جهان اسلام است/ امید به آینده در مردم فلسطین بیشتر شده است

امروز نقش خط مقدم را مردم غزه ایفا می کنند، مردمی که در زمان غیر جنگ هم محاصره هستند و در تحریم به سر می برند ولی باز هم در این شرایط ایستادگی می کنند.
امروز غزه خط مقدم تمام جهان اسلام است/ امید به آینده در مردم فلسطین بیشتر شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، سردار حيدري معاون پدافند غيرعامل کشور در سخنرانی خود در بین مردم ولایت مدار استان چهارمحال وبختیاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) به مناسبت روز قدس اظهار داشت: مسلمانان بی پناه غزه در بزرگترین زندان دنیا محبوس شده اند و ۱۸ روز است که دولت جنایتکار صهیونیست، کودک کشی می کند.

وی افزود: ریشه این نسل کشی به ۶۶ سال قبل مصادف با خروج آخرین سرباز انگلیسی از فلسطین بر می گردد درست روزی که همه دنیا منتظر اعلام استقلال فلسطینیان بودند ولی رژیم جعلی اسرائیل توسط دست های پلید مستکبران اعلام موجودیت کرد.

سردار حیدری هدف استکبار جهانی را از تشکیل این رژیم در حساس ترین نقطه دنیا و خاورمیانه، تحکیم سلطه خود بر جهان اسلام دانست و افزود: از بین بردن وحدت بین مسلمانان آن هم توسط غده سرطانی مانند اسراییل در منطقه برای پیشبرد اهداف آنها مناسب است تا بدین وسیله بتوانند فلسطین را از دنیای اسلام خذف کرده و به خیال خود نقشه اسرائیل پلید از نیل تا فرات را اجرا کنند.

وی ادامه داد: دست اندازی به منابع اقتصادی و سیاسی اسلام و خاورمیانه و از طرفی وجود دولت اسرائیل به عنوان اهرم فشار در جهان اسلام از اهداف دیگر استکبار جهانی است.

معاون پدافند غيرعامل کشور به پیامدهای جنایات وحشیانه رژیم صهیونیست برای جهان اسلام اشاره کرد و گفت: در پس این جنایات وحشیانه همگرایی و وحدت بین مسلمانان جهان افزایش می یابد و نا امنی در بین مردم اسراییل گسترش داده می شود به طوری که فرار مهاجران یهودی به خصوص دانشمندان و نخبگان تا به حال به ۱ میلیون نفر رسیده است و نارضایتی عمومی در بین مردم اسراییل زیاد شده است.

سردار حیدری ادامه داد: ایجاد امید در میان مردم فلسطین نسبت به آینده بیشتر شده است و اختلافات گروه های جهادی و مقاومت کاهش یافته و به وحدت نزدیک شده است و از طرفی زیاده خواهی اسراییل فراموش شده و سعی کرده است که به امنیت داخلی خود بپردازد.

وی کشیدن خط بطلان به اقدامات سازش کارانه رژیم جعلی صهیونیست را از دیگر پیامدهای حملات وحشیانه این رژیم به مردم بی دفاع غزه و فلسطین دانست و افزود: سرخوردگی سران رژیم غاصب و شرمندگی سردمداران خائن در مقابل چشم مردم دنیا و فرو ریختن گنبد آهنین، یکی از عوامل رسوایی این رژیم است.

سردار حیدری با تاکید بر اینکه غزه خط مقدم تمام جهان اسلام است، اعلام کرد: اسراییل نباید بتواند به سیاست و اقتصاد جهان اسلام دست اندازی کند، امروز نقش خط مقدم را مردم غزه ایفا می کنند، مردمی که در زمان غیر جنگ هم محاصره هستند و در تحریم به سر می برند ولی باز هم در این شرایط ایستادگی می کنند.

معاون پدافند غيرعامل کشور بهترین راه مهار کردن بحران جهان اسلام را رفراندم و انتخابات دانست و گفت: برگزاری انتخابات در بین مردم این دولت را کشور جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است. مردم آواره حق دارند تا به دولتی که می خواهند رای دهند تا آن دولت حاکم شود و ترس رژیم غاصب اسراییل از رفراندم به همین خاطر است. زیرا می داند به زور بر سرزمین حاکم شده است و حقش نابودی است.

سردار حیدری تصریح کرد: تا به حال ۶ میلیون نفر از مردم فلسطین از وطن خود آواره و بیش از ۱ میلیون نفر که ۶ هزار آن کودک است توسط این سنگدلان به اسارت گرفته شده است و هزارن نفر شهید و مجروح شده اند در صورتی که این جنایات در مقابل چشمان مردم دنیا و مدعیان حقوق بشر در منطقه اتفاق افتاده است آنهایی که اگر بر سر حیوانی اتفاقی بیافتد، تیتر خبری شان  گوش فلک را کر می کند.

وی به مسلمان کشی گروهک داعش اشاره کرد و بیان کرد: این گروهک قطعا در سازمان سیا و موصاد طراحی شده است زیرا به جای اینکه به دشمن اصلی مسلمانان بپردازند پرچم فلسطین را زیر پا گذاشته و تهدید می کند که هر کسی در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کند کشته می شود، این مسلمان کشی دست پروده آن سازمان ها است.

معاون پدافند غيرعامل کشور اظهار کرد: وحدت و همدلی برای ما مهم است و ملاک ما راه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است تا با متحد شدن دشمن ساز نباشیم.

سردار حیدری در پایان خطر نشان کرد: حضور کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در این روز برای همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی حرکت مهمی است که ما امروز شاهد حضور پر شور مردم ولایت مدار این استان بودیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۴:۰۱

23 Jan 2020