۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۲۹۱۳۸
فرمانده ناحيه شهرستان سامان:

بزرگداشت روز قدس از اصول راهبردي و انقلابي نظام جمهوري اسلامي است

فرمانده ناحيه شهرستان سامان گفت: مردم با ايجاد فضاي همدلي و وحدت و به کارگيري همه ظرفيت‌ها حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس خواهند داشت.
بزرگداشت روز قدس از اصول راهبردي و انقلابي نظام جمهوري اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ عباس رحيمي فرمانده ناحيه شهرستان سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه روز جهاني قدس مايه عزت و نقطه اميد جهان اسلام و روز دميدن خون در رگ‌ها است، اظهار داشت: بزرگداشت اين روز بزرگ از اصول راهبردي و انقلابي نظام جمهوري اسلامي ايران است.

رحيمي با بيان اينکه بايد فضاي وحدت و همدلي و به کار گيري همه ظرفيت‌ها و زمينه حضور پرشور مردم را براي خلق حماسه‌اي ديگر هم‌صدا با ملت‌هاي مستضعفين جهان فراهم شود، بيان داشت: حضور در راهپيمايي روز قدس يک وظيفه شرعي و انقلابي است.

وي با بيان اينکه حضور پر شور مردم در راهپيمايي روز قدس مشت محکمي بر توطئه‌هاي استکبار و رژيم صهيونيستي است، اذعان داشت: هدف از حضور مردم در راهپيمايي روز قدس لبيک‌گويي به فرامين امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري، استمرار و آمادگي روحي بين مسلمانان براي نابودي اسرائيل و آزادسازي قدس شريف و نمايش وحدت و يک پارچگي امت اسلامي و زنده نگهداشتن اميد در دل مسلمانان به ويژه مردم فلسطين است.

رحيمي با بيان اينکه مردم با حضور در راهپيمايي تعميق بصيرت عمومي نسبت به نقشه دشمن را خواهند داشت، عنوان کرد: يکي از اهداف مهم اين راهپيمايي در اين چند سال لبيک‌گويي به فرمان رهبري در ماه ضيافت الهي بوده است اعلام انزجار از استکبار بوده است.

وي با اشاره بر اينکه يکي از محورهاي راهپيمايي روز قدس محکوميت رژيم صهيونيست و آل‌سعود به عنوان دو حکومت کودک‌کش و معطوف شدن نگاه جهانيان به ويژه ملل مسلمان و اعتراض به جنايات اين رژيم‌ها است، تصريح کرد: اين رژيم‌ها خودشان از ناقضان حقوق بشر هستند در حالي که خود را مدافع حقوق بشر مي‌دانند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۰:۲۶

30 Dec 2019