۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۱۱۹۸
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری:

سقوط بهمن و رانش زمین در محورهای چهارمحال و بختیاری/ رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گردنه چری و شاه‌منصوری به علت بارش سنگین برف، کولاک شدید و ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است گفت: در اکثر محورها شاهد رانش زمین و ریزش سنگ و گل و لای از ارتفاعات به سطح راه‌ها هستیم
سقوط بهمن و رانش زمین در محورهای چهارمحال و بختیاری/ رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند
سرهنگ رحمت‌الله نجفی رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به بارش‌های اخیر در استان اظهار کرد: گردنه چری و گردنه شاه‌منصوری به علت بارش سنگین برف، کولاک شدید و ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر در محور بروجن-شهرکرد شاهد بارش برف هستیم ادامه داد: به‌علت بارش برف و باران در همه محورهای استان، سطح را‌ه‌ها لغزنده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این مدت بیشتر وقت‌مان را درحال گشت‌زنی در جاده‌های استان بودیم که از ایجاد گره‌های ترافیکی و مشکلات احتمالی جلوگیری کنیم.

نجفی با اشاره به اینکه درحال حاضر در اکثر محورها شاهد رانش زمین و ریزش سنگ و گل و لای از ارتفاعات به سطح راه‌ها هستیم خاطرنشان کرد: این پدیده در حدفاصل تونل کارون چهار تا شهرستان لردگان و از تونل الغدیر تا گردنه چشمه علی شدیدتر است.

وی با اشاره به وجود سنگ در مسیرها تاکید کرد: رانندگان حتما دقت داشته باشند در سر پیچ‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند که در مواجهه با چنین خطراتی و مسدود شدن مسیر با سنگ و گل و لای بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۶:۲۶

27 Dec 2019