۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۷۷۰۸
معاون وزير راه وشهرسازي:

200ميليارد ريال اعتبار به محورهاي چهار خطه بروجن اختصاص داده شد

معاون وزير راه وشهرسازي از اختصاص ۲۰۰ ميليارد ريال اعتبار براي تكميل محورهاي چهاربانده اين شهرستان خبرداد.
200ميليارد ريال اعتبار به محورهاي چهار خطه بروجن اختصاص داده شد
به گزارش جهانبین به نقل ازکلار، معاون وزير راه وشهرسازي در بازديد از محورهاي شهرستان بروجن از اختصاص ۲۰۰ ميليارد ريال اعتبار براي تكميل محورهاي چهاربانده اين شهرستان خبر داد.

مهندس فعلي در بازديد از محور شهركرد ـ بروجن مهمترين اولويت اين جاده را همسطح سازي دسترسي دو شهر سفيددشت و فرادنبه عنوان كرد و گفت: تا پايان سال جاري طبق اولويت بندي، عمليات اجرايي همسطح سازي يكي از اين دو شهر شروع خواهد شد.

مديركل نگهداري راه و ابنيه تاريخي وزارت راه وشهرسازي همچنين در بازديد از گردنه قاميشلو در محور بروجن ـ مباركه از آماده شدن جاده دسترسي بصورت دوخطه تا قبل از شروع فصل بارش خبر داد و افزود: جاده رفت موجود در مسير گردنه بسته و جهت تكميل پروژه به منظور كاهش شيب گردنه تحويل پيمانكار خواهد شد.

وي به چهار خطه محور بروجن به لردگان و ايذه اشاره کرد و گفت: پيمانكار اين محور از سه راه امام قيس تا گردنه گوشنگلي را در سال جاري انتخاب و شروع بكار خواهد كرد که به غير از اين قسمت، تا پايان سال جاري كل محور در شهرستان بروجن بصورت چهاربانده تحويل خواهد شد.

معاون وزير راه و شهرسازي همچنين دو محور فرادنبه تا سفيددشت و گردنه حلوايي تا شهر گندمان را نيازمند موج گيري و آسفالت دانست و گفت: تا قبل از شروع فصل بارشي اين دو بخش نيز اصلاح خواهد شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۹:۲۶

14 Jan 2020