۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۱۳۷۴۸
عزیزی نماینده مجلس:

ضرورت وحدت مردم و مسئولان در رفع مسئله آب استان

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: با وحدت و همراهی خوبی که بین مسئولان و مردم استان برقرار است امید می‎رود مسئله آب به زودی برطرف شود.
ضرورت وحدت مردم و مسئولان در رفع مسئله آب استان
حمیدرضا عزیزی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های نمایندگان مجلس و مسئولان استان روش انتقال آب بهشت‎آباد اصلاح و مقرر شده تا 12.5 کیلومتر آن از طریق تونل و 51 کیلومتر آن از طریق لوله منتقل شود.

وی افزود: هم اکنون مشکل اساسی ما تونل گلاب 2 است که با اجرایی شدن آن خطرات زیست‌محیطی بسیاری برای استان در پی دارد و تبعات بسیار بدی را متوجه منطقه می‎کند.

عزیزی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر نیرو در استان اصفهان، گفت: در حالی که در شورای عالی آب تصمیم بر توقف تونل گلاب 2 گرفته شده بود تا در این رابطه کار کارشناسی شود اما وزیر نیرو با اظهارات خود این مصوبات را نقض کرد و ما در برابر این تناقض‌گویی‌ها می‎ایستیم و ذره‌ای از منافع مردم استان کوتاه نمی‎آئیم.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت و همدلی مردم و مسئولان در رفع مسئله آب استان تاکید و تصریح کرد: با وحدت و همراهی خوبی که بین مسئولان و مردم استان برقرار است امید می‎رود این مسئله به زودی برطرف شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: با هرگونه حرکت‌های مداخله‌گرانه و زیاده‎خواهانه بر سر منافع استان کوتاه نخواهیم آمد و از ابزارهای قانونی برای احقاق حق مردم بهره می‌گیریم.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۱:۵۶

20 Feb 2020