۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۲۱۲۰۸
سرپرست آموزش و پرورش کوهرنگ

براي اسکان نوروزي مسافران فرهنگي برنامه ريزي همه جانبه انجام مي دهيم

جلسه ستاد اسکان با حضور اعضاي ستاد و مديران مدارس در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ برگزار گرديد.
براي اسکان نوروزي مسافران فرهنگي برنامه ريزي همه جانبه انجام مي دهيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کوهرنگ خبر، جلسه ستاد اسکان مسافرين فرهنگي در نوروز ۹۴ با حضور کورش اکبري سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ و ساير اعضاي ستاد اسکان نوروزي ۹۴ و مديران مدارس هدف در ايام تعطيلات نوروزي، مدير خانه معلم و مدير اردوگاه فرهنگي تربيتي امام خميني (ره) برگزار شد.
 
 کورش اکبري در اين جلسه بر اهتمام به آماده سازي اماکن جهت ارائه سرويسهاي خدماتي با کيفيت به مسافرین نوروزی تاکيد کرد و گفت: ما براي اسکان نوروزي مسافران فرهنگي در نوروز 94  برنامه ريزي همه جانبه انجام مي دهيم.

سرپرست آموزش و پرورش کوهرنگ افزود: موقعيت جغرافيايي شهرستان کوهرنگ و وجود جاذبه هاي گردشگري و چشم اندازهاي زيباي جنگلي و از همه مهمتر مهمان نوازي مردم اين شهرستان موجب شده تا مسافران و گردشگران بي شماري در تمامي ايام سال به ويژه در تعطيلات نوروزي به شهرستان کوهرنگ سفر کنند.
 
اکبري تاکيد کرد: نقش ارزنده ستادهاي اسکان در ارائه خدمات مطلوب به فرهنگيان و خانواده هاي ارجمند آنان موجب شده تا بيشتر میهمانان رغبت بيشتري براي استفاده از امکانات ستادهاي اسکان آموزش و پرورش داشته باشند، بنابراين اردوگاه امام خميني با 3000 متر زير بنا، چندين واحد آموزشي واجد شرايط و يك باب خانه معلم با 7 اتاق و داراي امکانات مورد نياز از جمله فرش، يخچال، تلويزيون، وسايل گرمايشي، سرويس هاي بهداشتي حمام و ساير ملزومات مورد نياز در شهر چلگرد به منظور اسکان مهمانان محترم نوروزي اختصاص يافته است .
 
وي تصريح کرد : ستاد اسکان فرهنگيان اين شهرستان برابر شيوه نامه اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري تشکيل و از هم اکنون فعاليت خود را جهت سازماندهي وساماندهي مدارس مجري طرح آغاز نموده است.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۶:۲۶

30 Jan 2020