۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۲۴۲۷۸
نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری:

رویکرد حال حاضر بانکها صرفا حفظ مصالح بانکی است

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بانک ها سرمایه های عمومی مردم را جمع و متمرکز می کنند گفت: متاسفانه این سرمایه ها در جهت منافع عموم مردم هزینه نمی شود و رویکرد حال حاضر صرفا حفظ مصالح بانکی است که مطلوب نیست.
رویکرد حال حاضر بانکها صرفا حفظ مصالح بانکی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزادحجت الاسلام و المسلمین نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای این شهر برگزار شد با اشاره به هفته تعاون گفت: جامعه ای که در آن تعاون رواج داشته باشد، پویاست.

وی با اشاره به اینکه جهت تعاون در جامعه طبق آیات قرآن باید در جهت نیکی و تقوا باشد، گسترش بیشتر
.فرهنگ کار جمعی و تعاون در جامعه را خواستار شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه بانک ها سرمایه های عمومی مردم را جمع و متمرکز می کنند افزود: اما متاسفانه این سرمایه ها در جهت منافع عموم مردم هزینه نمی شود و رویکرد حال حاضر صرفا حفظ مصالح بانکی است که مطلوب نیست.

نکونام، تصحیح ضوابط و جهت گیری سیاست های بانک ها را مطالبه عمومی مردم دانست و خواستار آن شد که بانک ها با حمایت از تولید داخلی نقش خود را در اقتصاد مقاومتی به خوبی ایفا کنند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به تشکیل قرار گاه خاتم الانبیا. ارتش و دستور مقام معظم رهبری برای استقلال آن افزود: این قرارگاه چشم بینا در جامعه در همه عرصه هاست و تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به کشتار مردم توسط رژیم پهلوی در ۱۷شهریورسال ۵۷ افزود: مردمی که در آن روز در میدان شهدا به شهادت رسیدند مدافع ارزش های اسلامی و مخالف آمریکا بودند.

وی در ادامه افزود: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی آن است که برخی مزدوران و سست عنصران با ایجاد ترس و هراس به دنبال کمرنگ شدن استکبار ستیزی مردم ایران هستند.

نکونام مشغولان به دنیا و جریان های وابسته به استکبار را کمک کننده جریان مزور دانست که به دنبال انحراف جریان انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان ، با اشاره به اینکه مردم ایران با مطالعه تاریخ از استکبار های فرعونی ، نمرودی، ابوسفیانی، بنی اموی، و بنی عباسی بیزار هستند افزود: مردم جامعه ما با قدرت به استکبار ستیزی خود ادامه خواهند داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان دشمنی دشمن را به دلیل ایران و ایرانی بودن مردم ندانست و افزود: علت اصلی این دشمنی ها فرهنگ انقلابی و پیروی از دستورات اسلامی است.

امام جمعه شهر کرد به دیدار هزار نفر از مردم استان با مقام معظم رهبری در هفته آینده خبر داد و افزود: این دیدار با کنگره ۲۴۰۰ شهید استان مقارن شده است که قرار است نیمه مهر ماه همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۱ به استان است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۲:۱۲

18 Feb 2020