۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۷۲۳۸
خواهر شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان:

فدايي بودن را از تو آموختم/افتخار مي کنم خواهر شهيد مدافع حرم هستم

سرم را بالا مي‌گيرم و باافتخار به همه ميگويم من خواهر شهيد دلاور مدافع حرم عليرضا جيلان هستم کسي که در زندگيش و در عملش به حجاب و ولايت بيشترين تاکيد را داشت و بااين تاکيدها شهره خانواده و شهر بود و نهايتا برسر اين آرمانهاي مقدس جانش را فدا کرد.
فدايي بودن را از تو آموختم/افتخار مي کنم خواهر شهيد مدافع حرم هستم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، خواهر شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان بروجني دلنوشته اي منتشر کرده است که در ادامه مي خوانيد:

به نام عشق به نام مدافعان حرم

سلام به برادر نازنينم سلام به افتخار زندگي ام سلام به کسي که يادآور عموي شهيدم بود سلام به داداش عليرضاي خوبم.

کربلايي سلام؛ خوشا به سعادتت، شهادت گواراي وجودت شيريني اين لحظه ها را کسي جز تو درک نکرده و نخواهد کرد. شيريني شهادت را جز شهيد مگر کسي هست که بفهمد؟

مجاهد عزيزم گل پرپرم
وقتي روضه هاي حضرت زينب (س)را مي شنيدم اشکم جاري مي شد و سلام به صبر و بصيرت زينب ميگفتم اما اکنون از تو ابوالفضلي بودن و مدافع و فدايي ولايت بودن را آموختم پس در اين ميدان به صبر قهرمان کربلا اقتدا ميکنم و از اين که تو به آرزوي ديرينه ات رسيدي خداي را شکر مي گويم.

در اين راه طاقت فرسا براي همه ما دعاکن، راستي بعد از تو يادگارت "اميرعلي"براي ماياد تورازنده ميکند و شک نکن همچون خودت عاشق امام حسين(ع)، عاشق شهادت و عاشق و سرباز ولايت خواهد بود.

راستي شنيدم در ميدان نبرد مردانه ايستاده اي و غوغا بپاکردي مرحبا دست مريزاد.

علي جان وقتي عموي شهيدمان راديدي سلام ما را هم به او برسان و بگو که در شب شهادت امام هشتم در هشتمين اعزامت به سوريه از او برات شهادت گرفتي و حاجت روا گشتي.

برادر عزيزم
شايد مادرمان ميدانست داغ تو سنگين است و شايد از بي بي دوعالم اذن سفرگرفت تاقبل از تو عازم ديار باقي شود و آنجا به انتظارت بنشيند. اما بدان هرچقدر هم داغ تو سنگين و کمرشکن باشد وقتي مي دانم تو با بصيرت باعشق و بااراده ۸باراعزام شدي تا قسمتت در اين لحطه هاي پاياني عمر ننگين داعشيان شهادت شود، سرم را بالا ميگيرم و باافتخار به همه ميگويم من خواهر شهيد دلاور مدافع حرم عليرضا جيلان هستم کسي که در زندگيش و در عملش به حجاب و ولايت بيشترين تاکيد را داشت و بااين تاکيدها شهره خانواده و شهر بود و نهايتا برسر اين آرمانهاي مقدس جانش را فدانمود.

برادر شهيدم
با تو عهد مي بندم که فرزندم محمدمهدي را همچون تو حسيني، ولايي، عاشق شهادت و سبب افتخار تربيت کنم و او را ادامه دهنده واقعي راهت قراردهم چراکه حالا که تو کار حسيني کردي و رفتي وظيفه ماست که زينبي در راهت بايستيم و اين راه را ادامه دهيم.

هميشه در کنار ما خواهي بود و راهت و عملت و اخلاقت و مردانگي و اعتقاداتت از خاطرمان نخواهد رفت مخصوصا اين دوبيتي که هميشه بر لبت بود راباخودم زمزمه ميکنم:

ماهمان نسل جوانيم که ثابت کرديم
در ره عشق جگر دار تر از صد مرديم
هرزمان بوي خميني به سرافتد مارا
دور سيد علي خامنه اي مي گرديم

شهادت گواراي وجودت باد برادر رشيدم

خواهر شهيد مدافع حرم کربلايي عليرضاجيلان بروجني

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۳:۱۴

26 Dec 2019