۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۱۸۴۸

اجرايي نمودن ميثاق نامه جهت مجالس شادي و ترحيم در شهرستان فارسان

اجرايي نمودن ميثاق نامه جهت مجالس شادي و ترحيم در فارسان و پيش بيني گروههاي فرهنگي و هنري جهت اعزام به مجالس شادي و تحقق شعار امسال در راس برنامه ها و عملياتي کردن آن از مصوبات شوراي فرهنگ عمومي شهرستان فارسان بود.
اجرايي نمودن ميثاق نامه جهت مجالس شادي و ترحيم در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، امام جمعه شهرستان فارسان در اولين جلسه شواري فرهنگ عمومي در سال ۹۴ توجه به شعار مقام معظم رهبري دانستند و افزود: اين شعار سال تشريفاتي نيست،بلکه کاملا کارشناسي شده مي باشد و بايد همه مسئولين و ملت همدل و همزبان باشند و بايد تلاش کنيم که اين شعار را محقق کنيم.

فرماندار فارسان در ادامه گفت: تلاش کنيم مصوبات جلسه شوراي فرهنگ عمومي در خصوص مصوبات ميثاق نامه( مراسم تحريم و عروسي) به سمع و نظر مردم برسد و عملياتي گرددکه ميتواند در جهت هاي مختلف خصوصا اقتصادي و کمک به اقشار ضعيف جامعه موثر باشد.

فيروز احمدي شوراي فرهنگ عمومي را يکي از جلسات مهم در جهت ارتقا فرهنگ يک شهرستان عنوان کرد و افزود همکاري و اجرايي شدن مصوبات اين شورا ميتواند در جهت بالابردن و پيشرفت هاي مختلف در شهرستان خصوصا فرهنگي موثر باشد در پايان اجرايي نمودن ميثاق نامه جهت مجالس شادي و ترحيم در فارسان و پيش بيني گروههاي فرهنگي و هنري جهت اعزام به مجالس شادي و تحقق شعار امسال در راس برنامه ها و عملياتي کردن آن از مصوبات شوراي فرهنگ عمومي شهرستان فارسان بود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۱۷

29 Dec 2019