۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۳۶۴۲۸
در همايش مسئولين و متوليان حسينيه هاي شهداي استان مطرح شد:

بي ترديد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه مايه بقاي انقلاب اسلامي است

همايش مسئولين و متوليان حسينيه هاي شهداي استان با ميزباني بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن در محل حسينيه شهيد غلامعلي نادري برگزار شد.
بي ترديد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه مايه بقاي انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر؛ همزمان با ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدلله الحسين (ع) همايش مسئولين و متوليان حسينيه هاي شهداي استان با ميزباني بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن در محل حسينيه شهيد غلامعلي نادري برگزار شد.

اين برنامه با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از خادمين حسينيه هاي شهدا که خادمين حسينيه هاي شهدا پدران يا مادران و يا خواهران يا برادران شهدا هستند.

تاکنون به همت خود خانواده هاي شهدا به صورت خودش با هزينه هاي خودشان 30 حسينيه شهيد در سطح  استان به منظور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و برنامه هاي  فرهنگي مذهبي اعتقادي و مراسمات و جشن و در تمام زمينه هاي فرهنگي اين حسينيه ها افتتاح شده است.


اين عزيزان در راستاي تجديد ميثاقي دوباره با شهدا در اينجا جمع شده و تنها يکي از پيام هایشان ادامه راه شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و حقيقتا بستن پيمان عاشورايي با امام راحل و مقام معظم رهبري و شهدا است.

اين همايش با حضور مديرکل، معاون فرهنگي و امور اجتماعي و رئيس اداره فرهنگي و تبليغات بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و به ميزباني بنياد شهرستان بن در حسينيه شهيدان اسماعيلي نژاد و اسماعيلي شهر وردنجان و شهيد غلامعلي نادري  شهر بن برگزار شد.

فريبرز نجفي مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان در اين همايش ضمن تسليت ايام محرم به خبرنگار زنگ خبر گفت: حسينيه هاي شهدا به عنوان يک پايگاه مردمي بايد ترويج دهنده افکار بلند شهدا باشند.

وي افزود، حسينيه هاي شهدا توسط خانواده هاي شهدا و به برکت خون شهيد فعال هستند و به کارهايي مانند جمع آوري کمک هزينه زندگي مستمندان، تهيه جهيزيه و کارهاي مرسوم حسينيه ها مانند آموزش قران، کارهاي فرهنگي و برگزاري دعاي کميل و... اقدام مي کنند.

نجفي با اشاره به اينکه، امروز فضيلت زنده نگه داشتن ياد شهدا کمتر از شهادت نيست گفت: بي ترديد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و تجليل از مقام والاي شهدا، مايه بقاي انقلاب اسلامي است و به برکت خون شهداست که امروز ايران اسلامي در عرصه هاي ملي و بين المللي بر قلل رفيع و منبع افتخار ايستاده است.

وي در پايان با اشاره به اينکه تعداد حسينيه هاي فعال در سطح استان 30 مورد مي باشد گفت: مسئولين حسينيه ها کليه فعاليت هاي خود در طول سال را به صورت گزارش مصور به بنياد ارائه تا بتوان در قالب کتابچه به صورت اثري ماندگار و فرهنگي جمع آوري و نگهداري شوند.
 
انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۲:۵۶

30 Dec 2019