۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۱۸۹۲۳
فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي خبر داد:

اعزام نخستين کاروان راهيان‌نور دانش‌آموزان دختر شهر ستان سامان

نخستين مرحله از اعزام دانش‌آموزان دختر شهرستان سامان به مناطق عملياتي، با اعزام 151 نفر در قالب کاروان راهيان نور آغاز شد.
اعزام نخستين کاروان راهيان‌نور دانش‌آموزان دختر شهر ستان سامان
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از سامان ما، بهرام مصيبي گفت: اردوي دانش‌آموزان دختر از سراسر شهرستان سامان در مقطع تحصيلي دوم دبيرستان در قالب نخستين کاروان اعزامي از استان در روز يکشنبه ۲۸ آبان ماه صورت خواهد گرفت.

فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي، هدف از برگزاري اردوي راهيان نور دانش‌آموزي را آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با مفاهيم و معارف دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: آشنايي با مفاهيمي نظير جهادطلبي، ايجاد اعتماد به ‌نفس و حس مسئوليت‌پذيري، تاکيد بر الگوهاي دانش‌آموزي دفاع مقدس براي نسل نوجوان از مهم‌ترين اهداف ما است.

مصيبي افزود: آشنايي اقشار مختلف به ويژه نسل جوان با دلاورمردي‌ها و رشادت‌هاي رزمندگان نه تنها انتقال فرهنگ و ارزش‌هاي حماسه‌ساز نسل اول و دوم انقلاب به نسل‌هاي بعدي را سبب مي‌شود بلکه آنان را نسبت به شرايط دشواري که کشور براي رسيدن به مرحله کنوني پشت سر گذاشته است، آگاه مي‌سازد.

وي، راهيان نور را يک ابزار مهم تربيتي دانست که روي دانش آموزان تاثير بسياري دارد، تصریح کرد: با توجه به وضعيت فرهنگي خاص در جامعه که از آن به عنوان جنگ نرم ياد مي شود، راهيان نور از ابزارهاي مقابله با اين هجمه هاي فرهنگي دشمن به شمار مي رود.

مصيبي در پايان تاکيد کرد: تمام قوانين و ضوابط اردويي دانش آموزي در اين اعزام‌هاي رعايت خواهد شد و دانش آموزان طبق هماهنگي‌هايي که با ستاد بسيج و اداره آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته از طريق اتوبوس‌ها عازم مناطق عملياتي مي‌شوند.

وي گفت: برگزاري مسابقه، رزمايش شبانه و توزيع بسته فرهنگي از جمله برنامه‌هاي اين اردو مي باشد و اين دانش آموزان از مناطق عملياتي جنوب، شلمچه، اروند و هويزه ديدن خواهند کرد و به مدت سه روز است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۳:۵۰

1 Jan 2020