۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۸۹۰۳
امام جمعه لردگان:

توجه به محرومان از مهم‌ترين وظايف مسئولان و مردم است / رمز ماندگاري نظام مردم هستند

امام جمعه لردگان گفت: در آستانه عيد نوروز فرصت مغتنمي است تا مردم کمک‌هاي خود را به خانواده‌هاي نيازمند اهداء کنند زيرا کميته امداد به‌تنهايي قادر به حل همه مشکلات محرومان نيست.
توجه به محرومان از مهم‌ترين وظايف مسئولان و مردم است / رمز ماندگاري نظام مردم هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت:مردم نبايد نسبت به احسان و نيکوکاري بي تفاوت باشند زيرا اهل بيت (ع) يکي از اصول اخلاقي  آنها رسيدگي به فقرا و نيازمندان بود.

وي افزود: اهل بيت(ع) خودشان در شاديها و غم هاي مردم شريک مي دانستند در قرآن کريم هم سفارش زياد به احسان و نيکوکاري شده است پس افرادي که توان دارند شب عيد است به فقرا و يتيمان کمک کنيد .

وي در ادامه گفت : وقتي که يک حادثه اي و يا زلزله اي پيش مي آيد نياز به يک بسيج همه گاني دارد يک بسيج خودجوش و عمومي دارد اکنون هم عيد فرا رسيده همه بايد کمک کنند به پايگاههاي جمع اوري کمکها در کميته امداد و هلال احمر تا به نيازمندان برسانند .

تاج زاد گفت در سالي که گذشت و روز هاي آخر سال در حال سپري است، کارهاي بزرگي شده است و افتخارات نظام است از جمله بر گزاري انتخابات، نابودي داعش در عراق و سوريه ، گسترش نفوذ الهام بخش جمهوري اسلامي در جهان، تجديد ميثاق با امام و رهبري در راهپيمائي 22 بهمن در کشورو... اينها همه مديون مردم هستيم.

رمز ماندگاري نظام مردم هستند

امام جمعه لردگان بيان داشت: استراتژي امام در پيروزي انقلاب دو عنصر بود، يکي اسلام و آن اسلام ناب محمدي و دومين عنصر مردم بود  و رمز ماندگاري نظام هم همين مردم هستند .

ايشان گفت : غرب بخصوص آمريکا تمام تلاش خود و همدستانش بر اين است که مردم را از نظام جدا کنند در حالي که اين پيوند روز بروز زيادتر مي شود مسئولين قدر اين مردم را بدانند .علي رغم مشکلاتي که مردم دارند اما پشتيبان نظام و رهبري هستند .

وي خطاب به مسئولين گفت : در سال 97 مسئولين عزم و همت خود را دو چندان کنند تا مشکلات مردم را حل کنند و آنچه را که مردم مي خواهند عمل کنند نه سياسي بازي کنند.

وي با اشاره به سخن مقام معظم رهبري گفت: آينده متعلق به مردم ايران است، ايران با 80 ميليون ايراني شکل گرفته است،  مسئولين بايد نمره قبولي خود را از مردم بگيرند.

 ايشان به 25 اسفند سالروز بمباران حلب توسط رژيم بحث عراق اشاره کرد که اين مواد شيميائي توسط آمريکا و ايادي آنها به صدام داده مي شد و او روي مردم بي دفاع مي ريخت .

خطيب جمعه لردگان به 26 اسفند سالروز رحلت سيد احمد خميني يار ديرين و مشاور امين امام و 28 اسفند اول ماه رجب ولادت امام محمد باقر (ع) نيز اشاراتي داشتند.

انتهاي پيام /630 ل

 
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۰:۲۹

31 Dec 2019