۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۳۴۹۴۳
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار:

کيار ميزبان دو جشنواره عکاسي و شعر طنز در سال 96

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار از برگزاري دو جشنواره استاني و منطقه اي به ميزباني شهرستان کيار خبر داد.
کيار ميزبان دو جشنواره عکاسي و شعر طنز در سال 96
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  کيار بيدار، سيد يدالله حسيني گفت: در سال ۱۳۹۶براساس پيگيري انجام شده، حُسن نظر مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري و حُسن سابقه شهرستان کيار در راستاي برگزاري جشنواره هاي اختصاص يافته دو جشنواره شعر طنز و عکاسي در شهرستان کيار برگزار مي شود.

وي افزود: دومين دوره جشنواره منطقه اي شعر طنز در حالي بر گزار مي شود که پس از چهار سال توقف در برگزاري اين جشنواره بار ديگر هنرمندان تصميم به احياء اين جشنواره گرفته اند.

حسيني در ادامه گفت: چهارمين جشنواره استاني عکاسي چهارمحال و بختياري هم در سال ۹۶ با همکاري هنرمندان عکاس و حمايت هاي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري برگزار مي شود که اميدواريم با ارتقاء سطح برگزاري اين جشنواره بتوانيم جشنواره عکاسي کي يار را به سطوح منطقه اي و کشوري ارتقاء دهيم.

حسيني گفت: جلسات اوليه، هماهنگي هاي لازم و اقدامات مورد نياز در راستاي برگزاري هر چه بهتر اين دو جشنواره به ميزباني شهرستان کيار انجام شده است و در هر مرحله از روند پيشرفت هر کدام از جشنواره ها و به فراخور زمان جلسات مورد نياز برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۰:۳۹

13 Feb 2020