۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۷۲۸۳
امام جمعه شهرکرد:

با روحيه بسيجي، نظام جمهوری اسلامی ایران سرپا است

امام جمعه شهرکرد گفت: آثار بسيج و روحيه بسيجي در کشور مشهود است؛ تا روحيه بسيجي هست نظام هم سرپا است.
با روحيه بسيجي،  نظام جمهوری اسلامی ایران سرپا است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام والمسلمين محمد علي نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اظهار کرد: بسيج مدنظر امام راحل و مقام معظم رهبري بسيجي است که در نظام توحيدي، موحدانه حرکت کند و به فضل الهي تا کنون غير از اين نبوده و بسيج همواره روي مرز توحيد و ولايت حرکت کرده است.

نکونام با بيان اينکه بسيج مقدس است و همه بايد به آن ببالند و فرزندانشان را با روحيه بسيجي تربيت کنند، خاطرنشان کرد: آثار بسيج و روحيه بسيجي در کشور مشهود است؛ تا روحيه بسيجي هست نظام هم سرپا است.

وي با اشاره به پيروزي مدافعين حرم بر داعش اذعان داشت: اين پيروزي بزرگ و شکست مفتضحانه داعش خارج از اراده خدا و امام عصر(عج) نيست.

وي ادامه داد: سردار سليماني ذوب در امامت و ولايت است، اتکايش به عنايت الهي و استمداد از امام زمان(عج) است.

امام جمعه شهرکرد با بيان اينکه امروز شيعه و کشور به سرپنجه هدايت امام زمان(عج) اداره مي‌شود، افزود: گمان نکنيم که امام عصر(عج) غايب و بي اثر است، امام هدايتگر و نقش‌آفرين است و جامعه را کمک مي‌کند.

نکونام با اشاره به اينکه قطعا نظام جمهوري اسلامي مورد عنايت حضرت ولي عصر(عج) است، گفت: مبادا در پيروزي‌هاي پي در پي نظام و ضعف روز افزون دشمن از امدادهاي غيبي خداوند و ائمه اطهار(ع) غافل شويم.

وي تصريح کرد: به فضل الهي انقلاب اسلامي دارد صادر مي‌شود و جبهه مقاومت روز به روز طرفداران بيشتري پيدا مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه تلاش قرآن اين است که نگاه جامعه ايماني را نگاه موحدانه کند، اضافه کرد: در عالم هيچ صاحب اثري جز خداوند نيست.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: کساني بايد اداره جامعه توحيدي را عهده‌دار شوند که متعهد و موحد باشند و نگاه توحيدي داشته باشند.

نکونام با بيان اينکه همه بايد تحت ولايت الله باشند، نه اين دسته و آن دسته، بيان داشت: در نظام توحيدي گروه‌بندي و جناح‌بازي بي‌معناست، متاسفانه امروز ما گرفتار اين مسائل هستيم اما اين‌ها آفت نظام است.

وي افزود: اختلاف سليقه‌ها وجود دارد، زمان پيامبر۰ص) هم وجود داشته است اما ايشان همه را سر يک سفره نشاندند و در يک جهت قرار دادند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري نظام توحيدي را موحدانه و ولايت‌مدارانه عنوان کرد و گفت: از خداوند تبعيت کنيد و به‌دنبال گروه‌ها نرويد چرا که پرهيز از جناح‌بازي ضرورت نظام جمهوري اسلامي است.

نکونام با اشاره به ۸ ربيع‌الاول و سالروز شهادت امام حسن عسگري(ع) يادآور شد: اين امام بزرگوار علي‌رغم اينکه در حصر و در اوج محدوديت بودند هيچگاه از هدايت جامعه و ارشاد مردم غافل نبودند و تمام تلاششان را براي اقتدار شيعه به کار گرفتند.

وي در پايان با استناد به آيات ابتدايي سوره مبارکه واقعه، اين سوره را سوره معادباوري خواند و گفت: معاد يک واقعيت مستدل، عقلاني و برهاني است که امکان تکذيب آن وجود ندارد و جاي هيچ ترديدي در وقوع آن نيست.

انتهاي پيام /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۱:۰۴

19 Jan 2020