۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۳۴۶۷۳

ديدار فرمانده سپاه و بنياد شهيد کوهرنگ با خانواده شهدا بمناسبت 3 خردادماه + تصاوير

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کوهرنگ به همرا رئيس بنياد شهيد کوهرنگ در ديدار با خانواده شهيد و ايثارگر گفت: ديدار با خانواده شهدا، جانبازان و ايثارگران مايه مباهات و افتخار است.
ديدار فرمانده سپاه و بنياد شهيد کوهرنگ با خانواده شهدا بمناسبت 3 خردادماه + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، عصر دوم خرداد ،سرهنگ کرم نظري فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ به همراه خداکرم حيدري رئيس بنياد شهيد کوهرنگ و نصيري حفاظت سپاه کوهرنگ به ديدار خانواده هاي شهيد منوچهر عبداللهي و شهيد رحم خدا مولايي رفتند.

نظري در اين ديدار گفت: مردم ايران قدردان ايثار و فداکاري شهدا و خانواده‌هاي معزز آنان هستند و مي‌دانند اگر اين ايثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمي‌شد.

سرهنگ نظري در اين ديدارها با تجليل از صبر، ايثار و فداکاري‌هاي خانواده معظم شهيدان، جانبازان و ايثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زماني که کشور به آنها نياز داشت در راه اسلام و انقلاب تقديم کردند و اين اجري بي‌پايان در نزد خداي متعال خواهد داشت.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کوهرنگ در اين ديدار از روحيه والاي شهدا در دوران سخت شهادت تجليل کرد و افزود: ايثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختي‌ها مسير تعالي را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

وي در اين ديدار ضمن بزرگداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع‌مقدس و سوم خرداد گفت: خانواده‌هاي شهدا با تقديم عزيزان خويش در راه احياي اسلام و قرآن عزت آفريدند و امروز ايشان وارثان خون‌هاي پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

وي ادامه داد: اين خانواده‌ها در دامان خويش فرزنداني را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند و در راه رضاي حق تعالي و اعتلاي کلمه الله، اسماعيل‌هاي خويش را تقديم کردند و امروز نيز سربلند و مفتخر به اين شهادت‌ها هستند.

وي اضافه کرد: ديدار با اين عزيزان موجب تقويت روحيه خدمت‌رساني در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است.

در اين ديدار سرهنگ نظري و آقاي حيدري از مقام صبر و ايثار و ايستادگي اين خانواده‌ ها بر آرمان‌هاي شهدا تجليل کردند.

عکسها از همت بدري فرد




















انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۸:۲۰

28 Dec 2019