۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۳۳۳۱۳
امام جمعه لردگان؛

آشتي با فتنه گران هرگز/ دشمن شناسي در جامعه يک ضرورت است

امام جمعه لردگان گفت: دشمن شناسي امروز در جامعه يک ضرورت است لذا همه بايد دشمن خود را بشناسند, دشمن شناسي به موقع، بصيرت و آگاهي و فريب شعارهاي دشمن را نخوردن راه جلوگيري از نفوذ سياسي و فرهنگي دشمن است.
آشتي با فتنه گران هرگز/ دشمن شناسي در جامعه يک ضرورت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از   سلام لردگان، حجت الاسلام والمسلمين حسن انصاري امام جمعه لردگان در خطبه اول نماز، توصيه خود و نماز گزاران را به رعايت تقواي الهي خواند.

وي، به برخي از گناهان کبيره اشاره داشت، گفت: زنا، حقوق والدين، نسبت دادن زنا به زنان پاکدامن، قتل نفس، مال يتيم خوردن و ربا خواري از جمله گناهان کبيره به حساب مي آيند.
امام جمعه لردگان به ضرورت احترام فرزندان به والدين پرداخت و خاطرنشان کرد: احترام  به والدين يکي از دستورات مهم خداوند است.
ا
نصاري با بيان اينکه زنا از گناهان کبيره در دين اسلام است، گفت: براي کساني که مرتکب زنا مي شوند، مجازت سختي در نظر گرفته شده است، که براي افراد مجرد 80 ضربه شلاق در ملاعام و براي افراد متاهل اعدام است.

حجت السلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي دوم نماز جمعه اين هفته با اشاره به ديدار مردم آذربايجان شرقي با رهبر انقلاب گفت:به مناسبت سالگرد قيام مردم تبريز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربايجان شرقى، صبح چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامى ديدار كردند. و در اين ديدار رهبر معظم انقلاب ضمن تشكر از حضور با شكوه مردم در راهپيمايى ۲۲ بهمن، مطالبى را درباره آشتى ملى، عملكرد مسؤولان در سال اقتصاد مقاومتى و جنگ فرهنگى دشمن بيان كردند .

آشتي با فتنه گران هرگز
انصاري، در ارزيابى اهداف طراحان آشتى ملى و جواب صريح و راهبردى مقام معظم رهبرى نسبت به اين موضوع در ديدار با مردم آذربايجان فرمودند: « يك عده‌اى تعبير «آشتى ملى» را مى‌گويند؛ اين‌ها به نظر من معنى ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا مى‌گوييد آشتى؟ مگر مردم باهم قهرند؟ بله، مردم با آن كسانى‌كه روز عاشورا آمدند وسط خيابان و با قساوت و بى‌حيايى، جوان بسيجى را در خيابان لخت كردند و كتك زدند، قهرند و آشتى هم نمى‌كنند.»

خطيب نماز جمعه لردگان گفت: در اين ديدار معظم له در خصوص، حضور پر شور مردم در ۲۲بهمن فرمودند: حماسه آفرينى مردم، پديده‌اى شگفت‌انگيز است كه نشان از آمادگى ملت در انجام كارهاى بزرگ دارد.

دشمن شناسي در جامعه يک ضرورت است
امام جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود گفت: دشمن شناسي امروز در جامعه يک ضرورت است لذا همه بايد دشمن خود را بشناسند، دشمن شناسي به موقع، بصيرت و آگاهي و فريب شعارهاي دشمن را نخوردن راه جلوگيري از نفوذ سياسي و فرهنگي دشمن است.

امام جمعه لردگان در پايان با اشاره به آنفلونزاي فوق حاد در لردگان گفت: بيمار آنفلونزاي فوق حاد پرندگان در لردگان مشاهده گرديد و از همه مردم خواست از گرفتن مرغ زنده خودداري کنند چون سلامت مردم را به خطر مي اندازد.
انتهاي پيام/630 ل

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۸:۳۶

15 Jan 2020