۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۳۵۴۸۳

ارتباط گرفتن با بيگانگان نبايد خدشه اي را به عزت کشور وارد کند

امام جمعه شهرکرد گفت: با توجه به مذاکراتي که در سال هاي اخير بين ايران و برخي کشورها از جمله آمريکا صورت گرفت نبايد خدشه اي را به عزت کشور و ملت وارد کند.
ارتباط گرفتن با بيگانگان نبايد خدشه اي را به عزت کشور وارد کند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام امام جمعه شهرکرد با انتقاد از نرمش‌هايي که در دولت‌هاي قبلي در مقابل دشمن نشان داده شد، گفت: اين نرمش‌ها نتيجه‌اي جز تعطيل شدن علم، صنعت و آموزش در پي نداشت و متاسفانه دولتمردان از اين تجربه استفاده نکردند و باز هم همان اشتباه را تکرار کردند.

وي با اشاره به اينکه در دولت‌هاي قبل هم کساني بودند که مي‌خواستند با امريکا بر سر مسائل مختلف مذاکره کنند، اظهار کرد: نرمش‌هايي که در دولت‌هاي قبلي در مقابل دشمن نشان داده شد، نتيجه‌اي جز تعطيل شدن علم و صنعت و آموزش در پي نداشت و متاسفانه دولتمردان از اين تجربه استفاده نکردند و باز هم همان اشتباه را تکرار کردند.

نکونام با اشاره به مذاکراتي که در سال‌هاي اخير بين ايران و برخي از کشورها مانند امريکا شکل گرفته است، ادامه داد: در ارتباط گرفتن با بيگانگان نبايد به عزت کشور و ملت خدشه‌اي وارد شود.

خطيب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اينکه يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي مؤمنين صيانت از ايمان خود طي سال‌هاي زياد است، افزود: چه بسا مؤمناني که سال‌ها کمر به عبادت، جهاد، عمل صالح، خوردن روزي حلال و دوري از هرگونه گناهي بسته‌اند و با يک اشتباه به يکباره آتش به خرمن ايمان خود مي‌زنند.

نکونام اضافه کرد: در طول تاريخ انسان‌هاي زيادي بودند که در اوج ايمان و پاک‌دامني يکباره اسير تکبر، علم، شهوت و ثروت شدند و خدا را از ياد بردند، نمونه آن ابليس و قارون است.

وي گفت: بکوشيم ايمانمان تا آخر راه ماندگار بماند و متزلزل نشود، اسير جناح‌بندي‌هاي سياسي، پول، مقام و دنيا نشويم که آخرش بدبختي است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: بوده‌اند مبارزاني که در زمان طاغوت به زندان رفتند و با سابقه بسيار پر‌بار و نمونه يک مجاهد، نتوانستند تا آخر بمانند، اسير دنيا شدند و خودشان را بدنام کردند، ريزش يک خطر است بايد مراقب باشيم.
نکونام از برگزاري اولين يادواره شهداي اقامه نماز جمعه در تاريخ ۵ مرداد در چهارمحال و بختياري خبر داد و افزود: در حق اين شهدا جفا و ظلم شده است و براي اولين بار اين يادواره در استان برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: ۴۰ شهيد فعال در ستاد‌هاي نماز جمعه استان شناسايي شد که اميدواريم تجليل از اين شهدا به صورت کشوري نيز اجرا شود.

خطيب نماز جمعه شهرکرد اضافه کرد: از هفته آينده بيست و چهارمين دوره طرح مباني و اعتقادي با دو موضوع خانواده آباد و انسان در رسالت انقلاب اسلامي در استان برگزار مي‌شود.

نکونام گفت: مهم اقشار مردم خصوصاً جوانان بايد در اين جلسات شرکت کنند و محتواي غني اين دوره زا در زندگي خود به کار گيرند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۷:۱۰

30 Dec 2019