۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۲۴۰۳۴
فرمانده سپاه شهرستان بروجن:

مقاومت، تنها راه نجات کشورهاي اسلامي/بسيج يک راهکار اساسي درجهان است

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به دوران دفاع مقدس و با بيان اين که ايران در زمان جنگ تحميلي جانانه مقاومت کرد، تنها راه نجات کشورهاي اسلامي را در مقاومت دانست.
مقاومت، تنها راه نجات کشورهاي اسلامي/بسيج يک راهکار اساسي درجهان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در آيين افتتاحيه اردوي طرح هجرت ۳ با بيان اين که امام خميني(ره) بسيج را يک شجره طيبه اي با روحيه جهادي نامگذاري کردند، اظهار داشت: هر جايي که کشور دچار مشکل ميشود بسيج به عنوان يک لوکومتيو حرکت دهنده وارد عمل ميشود.

وي با اشاره به دوران دفاع مقدس و با بيان اين که ايران در زمان جنگ تحميلي جانانه مقاومت کرد، تنها راه نجات کشورهاي اسلامي را در مقاومت دانست.

کيهاني با بيان اين که مقاومت در زمان هشت سال دفاع مقدس نتيجه بخش بود، گفت: بسيج در تمام صحنه ها از جمله دفاع مقدس، سازندگي کشور، علم و صنعت و توسعه با قدرت پيش ميرود.

وي با اشاره به افتخار آفريني بسيجيان کشور در المپيادهاي رياضي، هسته اي و ... ادامه داد: کسب مدالهاي طلا توسط بسيجيان در اين مسابقات و اهداء آن به مقام معظم رهبري نشان دهنده ارتباط قوي بسيج با ولايت است.

فرمانده سپاه بروجن ضمن بيان اين که بسيج در عرصه هاي مختلف امتحانش را پس داده است، ادامه داد: بسيجيان به عنوان يک بال ولايت بايستي پيگير مسائل انقلاب باشند.

وي با اشاره به اين که کشور عراق تا زماني که از نيروي نظاميش در جنگ با داعش استفاده ميکرد هيچ نتيجه اي نگرفت، تصريح کرد: امروز کشورهاي که بيداري اسلامي در آن اتفاق افتاده است از بسيج کشورمان الگو و نتيجه ميگيرند.

کيهاني گفت: در راستاي فعاليت بسيج دانش آموزي که زمينه رشد بسيج از آن آغاز ميشود بايد توجه داشته باشيم که شخصيت افراد به عنوان يک بسيجي ولايتي در آنجا شکل ميگيرد و رشد پيدا ميکند.

فرمانده سپاه بروجن افزود: احساس مسئوليت در قبال خود، خانواده و جامعه و بصيرت دو نکته بسيار مهم و مورد تاکيد مقام معظم رهبري است که بسيجي بايد به آن توجه داشته باشد.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۹:۱۲

6 Jan 2020