۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۶۰۰۴

پیشروی مهم ارتش سوریه در استان حمص

ارتش سوریه ورودی منطقه‌ای را به روی تروریست‌ها بست که از شهر السخنه به سمت میدان گازی «الشاعر» در ریف شمال غربی تدمر امتداد دارد و به منطقه «توینان» می‌رسد.
پیشروی مهم ارتش سوریه در استان حمص
به گزارش جهانبین نیوز؛ ارتش سوریه و نیروهای مقاومت روز گذشته در محور روستای «تلدره» واقع در استان حمص با تروریستهای جبهه النصره درگیر شد.

تروریستها در آغاز عملیات توانستند چند نقطه را در این محور اشغال کنند، ولی ارتش سوریه چند ساعت بعد موفق شد کنترل همه مناطق را به دست گیرد.

ارتش سوریه بدین ترتیب ورودی منطقه ای را به روی تروریستها بست که از شهر السخنه در ریف شمال شرقی تدمر به سمت میدان گازی «الشاعر» در ریف شمال غربی تدمر امتداد دارد و به منطقه «توینان» میرسید.

یک منبع نظامی به روزنامه الوطن سوریه اعلام کرد که نیروهای مقاومت پس از به دست گیری کنترل همه ارتفاعات موجود در این نقطه توانستند آن را به روی تروریستها ببندند.

ارتش سوریه توانست کنترل مناطق «وادی صیاح، وادی الفایج، وادی المزید، وادی قناص، بئر مجرودة، ارتفاعات الأخیض، جبل الأصابع و خربة البویضة» را به دست گیرد. این مناطق در منطقه دومی واقع شده است که الخسنه را به شاعر وصل میکند.

ارتش سوریه همچنین روز گذشته موفق شد کنترل ارتفاعات «جبل الضاحک» را به دست گیرد که در ۲۵ کیلومتری شرق شهر السخنه واقع شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۸:۴۷

19 Jan 2020