۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۳۳۰۳۴
​هم زمان با ايام دهه فجر:

کلنگ 142 پروژه عمراني در چهارمحال و بختياري به زمين خواهد خورد

معاون عمراني استاندار چهار محال و بختياري گفت: هم زمان با دهه فجر 1140 پروژه افتتاح و 142 پروژه در چهار محال و بختياري کلنگ زني خواهد شد.
کلنگ 142 پروژه عمراني در چهارمحال و بختياري به زمين خواهد خورد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ گودرز اميري معاون عمراني استاندار چهار محال و بختياري اظهار کرد: با افتتاح پرژه هاي متعدد در اين ايام ۱۰ هزار فرصت شغلي براي جوانان اين استان فراهم خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه برخي از پروژه ها مورد انتظار مردم بوده است تصريح کرد: پروژه بيمارستان بروجن و لردگان، پروژه حمل و نقل ، پروزه هاي فرهنگي, گردشگري و ... از پروژه هاي است که مردم در انتظار بهره برداري از آن هستند.

اميري ادامه داد: در گذشته بحث قطعي برق يک معظل براي همه بود اما خوشبختانه در چند سال اخير اين مشکل حل گرديد.

وي بهره برداري از فرهنگسرا بزرگ شهرکرد را کار بزرگي دانست و اذعان داشت: براي توسعه فرهنگ سرا نيز در آينده گام هاي موثري خواهيم برداشت.

اميري به ساخت زائر سرا در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: زائر سرا مخصوص مردم چهارمحال و بختياري در مشهد مقدس در حال ساخت است که تا کنون به ۳۵ درصد پيشرفت فيزيکي رسيده است.

معاون عمراني استاندار گفت: در بحث امداد و نجات طي ۱۵ سال گذشته مورد بحث قرار گرفت که در اين خصوص ۱۵ هکتار زمين واگذار شد.

اميري همچنين به تکميل ساختمان هاي اداري و بهره برداري از آن ها اشاره کرد و گفت: ساختمان هاي اداري به خصوص فرمانداري ها و بخشداري ها و همچنين مجتمع هاي مديريت بحران ساخته و به آن پرداخته شده است.

جذب ۴۱۰ ميليارد توماني اعتبار در چهار محال و بختياري

معاون عمراني استاندار چهار محال و بختياري گفت: جذب اعتبار در اين استان نسبت به ۵ سال قبل ۸ برابر بوده است.

اميري با اشاره به اينکه ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در اين استان وجود داشته است که در گذشته ۸ هزار واحد آن تکميل و به بهره برداري رسيده است اظهار کرد: در اين دولت ۱۲ هزار واحد از مسکن مهر تکميل و به بهره برداري رسيده است و مابقي آن ها نيز مشکلات قضايي و اختلاف وجود دارد که با حل اختلاف آن ها نيز تکميل خواهند شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۳:۲۹:۰۶

29 Mar 2020