۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۱۱۴۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسئله آب نباید در بین مردم موجب اختلاف شود/ وزارت‌ نیرو در بحث آب شفاف‌سازی کند

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: معاون وزیر نیرو قول داده است هر چه سریع‌تر به این امور رسیدگی کند، آب نباید در بین مردم موجب اختلاف شود و شهرها روبه‌روی هم قرار گیرند.
مسئله آب نباید در بین مردم موجب اختلاف شود/ وزارت‌ نیرو در بحث آب شفاف‌سازی کند
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  شهرکرد با اشاره به دغدغه‌های اهل تقوا بیان داشت: آیا حتما اهل تقوا هستند یا مدعی تقوا چرا که این دو تفاوت دارند، خداوند انتظار دارد مردم تقوا پیشه کنند نه اینکه ادعا تقوا کنند.

وی با بیان اینکه به جا آوردن تقوا نیازمند از خودگذشتگی در همه ارکان زندگی است، افزود: کوفیان نیز ادعای تقوا داشتند و با حضرت مسلم‌بن عقیل(ع) بیعت کردند اما بلافاصله تقوا شکستند و در مقابل ایشان ایستادند و همین مدعیان تقوا به کربلا آمدند و فاجعه کربلا را به وجود آوردند، مدعیان اهل تقوا نیز امام علی(ع) را خانه نشین کردند و امامان معصوم(ع) را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: شما عاشورائیان مانند همه پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) با همه توان تلاش کردید که محرم را با کمک‌های فکری، تجمعات و کمک‌های مالی زنده نگه دارید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ضرورت برگزاری تجمعات بزرگ عزاداری‌ها تصریح کرد: عزاداری‌های سنتی نباید ما را از تجمعات بزرگ غافل کند، ایجاد ترس در دل دشمن و زنده نگه داشتن نهضت امام حسین(ع) از ویژگی‌های تجمع بزرگ عاشورائیان در کشور است که امثال آن در استان‌های زنجان و یزد برگزار شد، زمینه برگزاری این تجمعات در استان نیز باید فراهم شود.

نکونام با اشاره به لغو کنسرت‌ها خاطرنشان کرد: برگزاری کنسرت‌ها و امثال این‌ها عامل نفوذ فرهنگ غربی است که انتظار می‌رود دولت جلوی آن‌ها را بگیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر احساس ولنگاری فرهنگی گفت: مسئله فرهنگ یک مسئله مستمر و بسیار مهم است، در رابطه با فرهنگ نباید این مسئله بیان شود که جلوی آزادی اطلاعات گرفته شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اتفاقات اخیر در استان حول محور آب تصریح کرد: طی تماس تلفنی با معاون وزیر نیرو ایشان معتقد است که مقدار آب تخصیص یافته به استان تقریبا برداشت شده و تنها مقدار کمی از آن باقی مانده است اما مسئولان استان می‌گویند هنوز فاصله زیادی تا آب تخصیص داده شده داریم.

حجت الاسلام نکونام گفت: مردم این استان به همان سهم آب تخصیص داده به استان قانع هستند

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: مسئله آب را شفاف کنید، نباید در این رابطه حرف‌های نامربوط و نازیبا بیان شود، با نصب کنتر‌های هوشمند مقدار مصرف مشخص شود و انتظار این است که با سرعت این کار انجام شود و در انجام این امر کوتاهی نشود و به جای ایجاد تشویش افکار عمومی مقدار مصرف آب شفاف شود.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: معاون وزیر نیرو قول داده است هر چه سریع‌تر به این امور رسیدگی کند، آب نباید در بین مردم موجب اختلاف شود و شهرها روبه‌روی هم قرار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: آب شرب، اولویت اصلی است و نباید اما و اگری در تأمین آب شرب وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ 1027 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۷:۰۲

16 Jan 2020