۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۳۳۱۲۴
فرماندار شهرستان سامان:

بخش زاینده رود نگین شهرستان سامان است

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به ظرفيت ها و پتانسيل هاي بخش زاينده رود و وجود سه روستاي هدف گردشگري در اين بخش گفت: بخش زاينده رود نگين شهرستان سامان است.
بخش زاینده رود نگین شهرستان سامان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، سعيد صالحي در آيين افتتاحيه جشنواره دستاورد هاي جامعه زنان شهرستان سامان با بيان اينکه شهرستان سامان نگين چهارمحال و بختياري و بخش زاينده رود بوده و با پتانسيل ها و ظرفيت هاي گردشگري و توليدات کشاورزي و... نگين بخش زاينده رود است، اظهار داشت: سه روستای هدف گردشگري سوادجان، دشتي و روستاي ياسه چاه که در فهرست آثار ملي ثبت شده است در اين بخش هستند.

صالحي با بيان اينکه د بخش زاينده رود تمامي تلاش ها و کوشش مردم در راستاي توليد و اشتغالزايي است، عنوان کرد: مردمان بخش زاينده رود سهم به سزايي در طول انقلاب و بعد از انقلاب در جهت اقتصاد داشته اند.

وي با بيان اينکه شهرستان سامان ۱۴ درصد توليد بادام را در سطح استان و کشور دارا است، بيان داشت: در زمينه توليد و اشتغال زنان اين شهرستان و بخش زاينده رود هم پاي مردان در صحنه حضور دارند.

صالحي افزود: تمامي موفقيت ها که براي شهرستان و بخش زاينده رود وجود دارد در جهت اين است که زنان اين شهرستان دوشادوش مردان در همه صحنه ها حضور پررنگ دارند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۳:۴۱

8 Jan 2020