۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۳۶۹۱۴
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:

یاوه گويي هاي رييس جمهور آمريکا نشان از شکست آمريکا در مقابل قدرت جمهوري اسلامي ایران است

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري در یادواره 286 شهید شهرستان لردگان گفت: امروز اگر ياوه گويي هاي رييس جمهور آمريکا مطرح است نشان از شکست آمريکا در مقابل قدرت اسلام و قدرت جمهوري اسلامي است.
یاوه گويي هاي رييس جمهور آمريکا نشان از شکست آمريکا در مقابل قدرت جمهوري اسلامي ایران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ سردار علی محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در يادواره سرداران، فرماندهان و 286 شهيد شهرستان لردگان ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهداي انقلاب، شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم گفت: دست آوردهاي هشت سال دفاع مقدس، تثبيت انقلاب اسلامي بود، چراکه دشمن آمد که سه روزه خوزستان و يک هفته ایی تهران را فتح کنند، اما در هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامي ما ثبيت شد.
وي در ادامه گفت: يکي ديگر از دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس و سرافرازي نسل هاي امروز، گذشته و آينده اين است که در طول تاريخ نگذاشتيم يک وجب از خاک ميهن ما جدا شود.

سردار اکبري بيان داشت، جنگ هشت ساله ما دو برابر جنگ جهاني دوم و پنج برابر جنگ جهاني اول بود اما به برکت خون هزاران شهيد يک از وجب از خاک ميهن جدا نشد.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع)، يکي ديگر از ثمرات هشت سال دفاع مقدس را عامل بازدارندگي امروز ما است، تمام دنيا بسيج شدند عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و توان دفاعي نيروهاي مسلح ما، امروز دشمن مي گويد توان موشکي نيروهاي مسلح ما بايد محدود شود اما قطع به يقين در 13 آبان به دشمن ( آمريکا و استکبار) اعلام خواهيم کرد هيهات من الذله.

سردار اکبري با اشاره به دلنوشته شهيد مدافع حرم شهيد محمدحسن قاسمي اشکفتکي گفت: شهید قاسمی اولين شهيد جامعه پزشکي کشور متعلق به استان چهارمحال و بختياري است که در دلنوشته خود آورده، اين شب ها که نخوابيدم و روزها چه زحمت هايی کشيده ام تا بيمارستاني در سوريه آماده کنم، اما زماني که بيمارستان آماده شد به من گفتند، بايد مسئوليت اين بيمارستان را به شخص ديگري واگذار کني.

وی افزود: شهيد با خطاب به ديگران نوشته بود، شما هر کاري مي کنيد براي جمع آوري خيرات و آخرت است نه براي دنيا.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) بیان داشت: شهيد در ادامه مي نويسد، من از شهادت و از مرگ نمي ترسم، من نمي ترسم که با گلوله گروهاي تکفيري کشته شوم، من دوست دارم زنده بمانم و آن قدر در راه اسلام کار کنم تا بميرم.

سردار اکبری افزود: شهداء براي اداي تکليف و براي اطاعت از ولي امر خود و براي دفاع از انقلاب و کشور به جبهه هاي حق عليه باطل رفتند نه براي پست، مقام و پاداش.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري در پايان گفت: امروز بايد الگوهاي ما اين شهيدان باشند، امروز اگر ياوه گويي هاي رييس جمهور آمريکا مطرح است نشان از شکست آمريکا در مقابل قدرت اسلام و قدرت جمهوري اسلامي است.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۴:۵۳

18 Jan 2020