۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۷۷۴۴
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه استان:

نمایشگاه مطلع عشق در شهرکرد افتتاح می‎شود

همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس نمایشگاه "مطلع عشق" در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد، فردا راس ساعت 10 و سی دقیقه صبح افتتاح می‌شود.
نمایشگاه مطلع عشق در شهرکرد افتتاح می‎شود
مهدی ملک‌پور رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه  استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: نمایشگاه "مطلع عشق" با وجود 60 غرفه در دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فردا همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس در منطقه رحمیته افتتاح می‎شود.

وی افزود: بخش سخت‎افزاری این نمایشگاه شامل اداوات و تجهیزات و پیشرفت‌های نظامی، موشک‌ها و ماکت‌ها می‏‌شود و بخش نرم‌افزاری هم با رویکرد شعار سال "فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جادی" در غرفه‌های متعددی پیش‌بینی شده است.

ملک پور تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، دجاول‎واره، ارائه پیشرفت‌های علمی و پژوهشی سپاه و بسیج، نمایش نقش قومیت‌ها در دفاع مقدس، عملکرد زنان در دفاع مقدس، جنگ نرم، بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی، اردوهای راهیان نور، غرفه ایثارگران، محصولات فرهنگی و کتاب، تصاویر شهدا و رزمندگان از جمله غرفه های این نمایشگاه است.

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه استان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا ششم مهرماه ۹۳ از ساعت ۱۵ تا 22 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام /خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۶:۴۶

29 Dec 2019