۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۲۵۷۵۴
سرپرست تبليغات اسلامي اردل؛

عمل به قرآن و ترويج آن در جامعه از بهترين عبادت است

سرپرست تبليغات اسلامي اردل شهرستان اردل گفت: عمل به قرآن و ترويج آن در جامعه از بهترين عبادات و اموري است که در آخرت نجات‌بخش هر مسلمان از آتش جهنم است.
عمل به قرآن و ترويج آن در جامعه از بهترين عبادت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل درجلسه‌اي که با حضور بانوان فعال قرآني شهرستان در سالن جلسات تبليغات اسلامي برگزار شد اظهار داشت: قرآن مايه هدايت و سعادت انسان و دستورالعمل زندگي بشري است و عمل کردن به فرامين آن موجب سعادت آخرت و عزت در دنيا مي‌شود.

بهرامي افزود: عمل به قرآن وترويج آن درجامعه از بهترين عبادات و اموري است که درآخرت نجات بخش هر مسلمان از آتش جهنم است.

وي درادامه تصريح کرد: قرآن‌آموزي از اهداف مهم تبليغات اسلامي است و برپايي جلسات قرآن‌آموزي خانگي را بايد موسسات و خانه‌هاي قرآني فعال کنند و برنامه‌هاي کلاسي را براي بازديد کارشناس قرآني اعلام نمايند.

اين مسئول براي رفع مشکلات مالي و مکاني برخي موسسات و خانه‌هاي قرآني قول داد با همکاري فرمانداري و امام جمعه شهرستان نسبت به رفع آن‌ها اقدام نمايد.

بهرامي دراين جلسه ابتدا با چهرهاي قرآني شهرستان آشنا و صحبت‌هاي آن‌ها را درمورد برنامه‌هاي قرآني و نيازمندي‌هاي موسسات و خانه‌هاي قرآني شنيد و در ادامه پيرامون جايگاه قرآن در دين اسلام اشاره کرد و از مسئولين خانه‌هاي قرآني و موسسات درخواست کرد که براي ترويج فرهنگ قرآن‌آموزي بايد استعدادهاي قرآن‌آموزان را درقرآن شناخت.

در اين جلسه سرپرست تبلغات اسلامي شهرستان اردل از زحمات سيداصغر حسيني اردلي کارشناس قرآني اردل در پيگيري کارهاي موسسات و خانه‌هاي قرآني اين شهرستان تقدير کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۸:۰۶

30 Dec 2019