۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۲۴۸۵۴
معاون مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه قمر بنی هاشم استان:

برپایی هشت غرفه مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه در نمایشگاه اسوه های ماندگار

معاون مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت:هشت غرفه مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه قمر بنی هاشم (ع) در نمایشگاه اسوه های ماندگار دایر است.
برپایی هشت غرفه مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه در نمایشگاه اسوه های ماندگار
خاتون شریفی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: طرح هایی که در این هشت غرفه مرکز فرهنگی خانواده به نمایش گذاشته شد حاصل برنامه ریزی چند ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه دوستان زیادی شبانه روز برای به اجرا در آوردن طرح ها تلاش کردند تصریح کرد:چیدمان این غرفه ها ۵۰ شبانه روز به طول انجامید.

شریفی با بیان اینکه یادبود سرداران شهید در این نمایشگاه در معرض دید همگان قرار گرفته است عنوان کرد: شهید ترکی که یادواره آن امسال در استان برگزار شد و از شهیدان شاخص کشوری نیز بوده اند، شهید نیکخواه و شهید علی عسگری از شهدای شاخص این استان و کشور بوده اند که یادبود آن ها در نمایشگاه در معرض دید قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهید عسگری از شهیدان مدافع حریم ولایت بوده است که در سوریه به شهادت رسیدند ایشان مدافع حرم حضرت زینب (س) بوده است به طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد این شهید فرموده اند ملت ایران و تمام مسلمانان جهان باید به شهید علی عسگری افتخار کنند.

شریفی اذعان داشت: نماد شهیدان گمنام نیز در یکی از این غرفه ها برای دانش آموزان و قشر جوان گذاشته شده است.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۲:۵۲

1 Feb 2020