:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> روز نهم دي، روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به نظام اسلامي | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۲۳۱۴

روز نهم دي، روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به نظام اسلامي

روز نهم دي درواقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به نظام اسلامي و بيعت مجدد مردم با آرمان‌هاي والاي حضرت امام خميني (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي است.
روز نهم دي، روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به نظام اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، نهم دي ماه در تاريخ انقلاب اسلامي با عنوان روز «بصيرت» ماندگار گرديد. در اين روز ماندگار و تاريخي، ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي، حماسه‌اي ديگر آفريد و دشمنان را مأيوس و نااميد ساخت. حماسه نهم دي ۸۸ را از زواياي گوناگون مي توان واكاوي نمود و در باب آن سخن گفت.

در ماهيت شناسي اين روز مي توان گفت نهم دي، روز خروش ملت ايران و آشكار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شكني‌هاي عده‌اي غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشوراي حسيني است. روز نهم دي درواقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به نظام اسلامي و بيعت مجدد مردم با آرمان‌هاي والاي حضرت امام خميني (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي است. مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليك و پشت پيكر نامبارك فتنه را به خاك ماليدند.

در روز نهم دي‌ماه ۱۳۸۸، مشروعيت سياسي نظام اسلامي ايران بار ديگر با حضور خودجوش ده‌ها ميليوني مردم در تهران و تمامي شهرهاي ديگر كشور به جهانيان اعلام شد. روز نهم دي، روزي است كه مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبي مي‌شناسند و هرگز فريب حيله‌ها و نيرنگ‌هاي آنان را نمي‌خورند.

روز نهم دي روزي است كه مردم ايران نشان دادند كه با بصيرتند و در ميان گرد و غباري كه فتنه‌گران به پا كرده‌اند هرگز، نه راه را گم مي‌كنند و نه دست از راهبر واقعي كه همانا ولايت فقيه است، بر مي‌دارند و در نهايت روز نهم دي روزي است كه مردم مسلمان و انقلابي ايران نشان دادند كه اين جمله حضرت امام (ره) را كه فرمودند: «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت تان آسيب نرسد» به خوبي در عمل به آن معتقد و پايبند هستند.

حماسه نهم دي‌ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه‌ساز ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي ۹ دي ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگري در افتخارات مرد و زن ايراني به حساب مي‌آيد.

حماسه ۹ دي نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمي است كه تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان‌هاي انقلاب ايستاده‌اند و با صداي رسا اعلام كردند كه اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنياي آنها خواهند ايستاد.

نهم دي‌ماه نمايش بصيرت انقلابي مردم بود، بصيرتي كه غبارها و نقاب‌ها را كنار زد و چهره واقعي مدعيان و فتنه‌گران را نشان داد. چهره كساني كه به خاطر رسيدن به قدرت از هيچ تلاشي حتي ضربه زدن به ريشه‌هاي انقلاب و اركان ركين نظام اسلامي دريغ نكردند.

چهره كساني كه سال‌ها با نقاب انقلاب‌گري در صفوف مردم نفوذ كرده بودند و ولايتمداري را فقط در شعار و ظاهر و نه در عمل و رفتار از خودشان بروز داده بودند، يقيناً بزرگ‌ترين پيام حماسه نهم دي ضرورت بصيرت مداري و پرهيز از غفلت بود.

حماسه نهم دي پيام مهم ديگري داشت و آن زنگ بيدارباش خواص بود. انتخابات دهم به خوبي اين مسئله را نمايان ساخت كه سطح بصيرت توده مردم و عوام از بسياري از خواص بالاتر است، درواقع فريادهاي كوبنده مردم در راهپيمايي نهم دي تأكيدي مجدد بود به هشدارهاي مستمر مقام معظم رهبري مبني‌بر هوشياري و بصيرت خواص و نخبگان جامعه...

رهبر معظم انقلاب بارها و بارها نقش و جايگاه و تكاليف نخبگان و خواص را گوشزد كرده بود.

ايشان به خواص توصيه كرده بود كه هر حرف، هر اقدامي، هر تحليلي كه به دشمن كمك كند در مسير خلاف ملت است.

ايشان به خواص هشدار داده بودند كه خيلي مراقب باشند، مراقب حرف زدن، مراقب موضع‌گيري كردن و... ولي برخي از خواص در اين امتحان مردود شدند و حضور آگاهانه مردم اين زنگ خطر را به صدا درآورد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۰:۰۲

11 Jan 2020