۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۲۸۴۵۴

آمار بيکاري چهارمحال و بختياري 11.6 درصد اعلام شده است

مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهار ممحال و بختياري گفت: آمار بيکاري در استان چهار محال و بختياري 11.6 درصد است که تلاش ما بر اين بوده تا پايان سال جاري اين آمار کاهش پيدا کند.
آمار بيکاري چهارمحال و بختياري 11.6 درصد اعلام شده است
به گزارش جهانبین نیوز سيد عباس جزايري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: طبق آماري که به دست ما رسيده است ۳۶ هزار نفر جمعيت بيکار استان چهارمحال و بختياري مي‌باشد و ۳۲۰ هزار نفر نيز جمعيت فعال اين استان به شمار مي‌رود.

وي با اشاره به اينکه لازم است فکري براي کاهش آمار بيکاري استان صورت گيرد اذعان داشت: جلسات متعددي به صورت شبانه‌روزي در راستاي ايجاد اشتغال در اين استان گرفته مي‌شود و همه مسئولين به دنبال رفع مشکلات و موانع هستند.

جزايري با بيان اينکه سال گذشته اقدامات جدي در اين راستا گرفته شد تصريح کرد: در سال گذشته 6 هزار بازرسي موردي از کارگاه‌ها به عمل آمد و ۱۹۵ تشکل کارگري نيز گرفته شد.

وي به صادرات اين استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته به دليل تحريم‌ها متاسفانه در اين استان در بحث صادرات موفقيتي حاصل نکرديم.

جزايري تنها مشکل استان را ايجاد اشتغال دانست و گفت: همه تلاش ما بر اين است که سرمايه‌گذاران را وارد اين استان کرده و در توسعه آن نيز از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۵:۵۳

26 Dec 2019