۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۳۴۰۴
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس:

لزوم تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین باید هرچه سریعتر نسبت به پروژه های نیمه تمام این استان اقدام لازم را به عمل آورند و برای جذب اعتبار از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
لزوم تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، سید سعید زمانیان در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: بحث مسائل هسته ای یکی از نکات مهم در کشور است که خطوط قرمز را مشخص کرده است.

وی یکی از مهم ترین مسائل و مشکلات مردم این استان را مسئله مسکن مهر دانست و تصریح کرد : حل مسئله مسکن مهر از جمله مشکلاتی است که همه دستگاه ها باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

زمانیان ادامه داد: مسئولین باید هرچه سریعتر نسبت به پروژه های نیمه تمام این استان اقدام لازم را به عمل آورند و برای جذب اعتبار از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی اذعان داشت: در سفر های مختلفی که استاندار به شهر ها و روستا های مختلف این استان داشته است طرح های زیادی تصویب گردیده که لازم است برای اجرایی کردن آن همه دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند.

زمانیان تاکید کرد: دستگاه ها بکوشند همه اعتباراتی که برای پروژه ها و طرح های آن ها تصویب شده است جذب کنند و نگذارند این اعتبار برگشت داده شود.

وی با اشاره به اینکه لازم است برای اشتغال جوانان چاره ای اندیشیده شود عنوان کرد:اگر طرح های پیش رو به سرانجام نرسد در اشتغال استان نیز لطمه وارد خواهد شد.

زمانیان افزود: مشکلات و پروازهایی فرودگاه شهرکرد در موارد مختلف پیگیری های مختلفی صورت گرفته است.

وی یکی از بزرگترین پروژه های این استان را راه آهن با مرکزیت شهرکرد دانست و گفت:راه و شهرسازی باید همه پیگیری ها و تلاش خود را بکند تا این پروژه راه اندازی شده و تحول بزرگی در این استان صورت گیرد.

زمانیان به مسائل دامداران نیز اشاره کرد و اظهار داشت:باید بین دامدار و کارخانه دار یکسان سازی صورت گیرد تا حقی از کسی ضایع نگردد.

وی به بحث انتخابات اشاره کرد و اذعان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی هفت اسفند بوده و تا آن زمان مسئولین باید جواب نامه هایی که نمایندگان با آنها مکاتبه می کند را بدهند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۰:۱۵

30 Dec 2019