۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۹۸۰۴
استاندار چهارمحال و بختیاری:

سیاست های کنترل جمعیت در کشور به صورت افراطی پیش رفته است/توکل بر خدا پایه تصمیم گیری ها در زندگی باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در ایران سیاست های کنترل جمعیت به صورت افراطی کار خود را دنبال می کند و این در حالی است که در سال های آینده کشور با مشکل کمبود نیروی کار انسانی در زمینه های گوناگون مواجه می شود.
سیاست های کنترل جمعیت در کشور به صورت افراطی پیش رفته است/توکل بر خدا پایه تصمیم گیری ها در زندگی باشد
به گزارش خبرنگار جهانبین، علی اصغر عنابستانی صبح امروز در پنجمین همایش پیوند آسمانی که به مناسیت روز خانواده در تالار غدیر شهرکرد برگزار شد اظهار داشت: به دلیل اجرای سیاست کنترل جمعیت و فضای تبلیغاتی وسیع در این زمینه، فضای فکری جدید تغییر یافته است و و اتکاء مردم و بویژه جوانان به خداوند متعال به عنوان روزی رسان مطلق رفته رفته در حال از یاد رفتن است.
وی افزود: برخی ها تصور می کنند اگر فرزتد کمتری داشته باشیم، می توانیم به زندگی مطلوب و خوبی دست یابیم اما ما در گذشته و با آن شرایط سخت زندگی شاهد این بوده ایم که خانواده ها بیش از 8فرزند را هم داشته اند.
عنابستانی ادامه داد: متاسفانه در برخی جوامع امروزی در امر ازدواج مساله توکل بر خدا از یاد رفته است، و به لحاظ فقر و تنگدستی، ازدواج را به تاخیر می اندازند که بایستی این مهم فراموش نشود که "هرآن کس که دندان دهد نان دهد".
وی در توصیف معنای توکل افزود: توکل به معنای خانه نشینی و کارنکردن نیست، بلکه با اعتماد مطلق به رزاق بودن حق تعالی گام ها را محکم بر داشته و در پی ساختن زندگی قدم بردارد.
در پایان این مراسم از فعالین و خیرین ازدواج،زوج های برتر و الگو ساز در زمینه های قرآنی، ابتکارات، ورزش و هنر با اهدای جوایزی تقدیر شد./انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محسن
كنترل جمعيت در ايران يك نوع خيانت به مردم ايران بود ما يك جامعه پير در اينده خواهيم داشت متاسفم

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۷:۴۵

29 Dec 2019