۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۲۲۵۶۷
خطيب نماز جمعه بروجن:

سرگرداني 80 نفر از مردم بروجن توسط افراد سودجو/ واردات گوشت و محصولات کشاورزي براي ما ننگ است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به خسارت 11 ميليارد و 600 ميليوني که توسط افراد سودجو در تصرف غير قانوني زمين هاي اطراف ميدان بسيج به شهرداري وارد شد، تصريح کرد: حدود 80 نفر از مردم بروجن که چند سال قبل اقدام به خريد اين زمين ها نموده اند اکنون سرگردان شده اند.
سرگرداني 80 نفر از مردم بروجن توسط افراد سودجو/ واردات گوشت و محصولات کشاورزي براي ما ننگ است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن واردات برخي از محصولات کشاورزي،گوشت، مرکبات و ميوه ها را ننگ دانست و گفت: کشور ايران اسلامي با داشتن نيروهاي جوان و متخصص و فراهم بودن امکانات نبايد در برخي از اقلام کشاورزي وارد کننده باشد.

حجت الاسلام حسين نژاديان واردات اين گونه محصولات را نتيجه سوء مديريت، سياسي کاري برخي از افراد، جدي نگرفتن اقتصاد مقاومتي و شعاري عمل کردن مسئولان عنوان کرد.

وي به گلايه برخي از شهروندان بروجني در خصوص اجاره هاي سرسام آور اشاره کرد و گفت: مسئولين بايد در اين خصوص برنامه ريزي کنند و با دلالان بازار برخورد کنند.

حسين نژاديان با اشاره به خسارت ۱۱ ميليارد و ۶۰۰ ميليوني که توسط افراد سودجو در تصرف غير قانوني زمين هاي اطراف ميدان بسيج به شهرداري وارد شد، تصريح کرد: حدود ۸۰ نفر از مردم بروجن که چند سال قبل اقدام به خريد اين زمين ها نموده اند اکنون سرگردان شده اند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به اين که اين افراد براي ساخت و ساز با مشکل پروانه و مجوز روبرو شده اند، تاکيد کرد: مسئولين با رسيدگي به اين موضوع اجازه ندهند که مردم چوب زياده خواهي هاي برخي افراد سودجو را بخورند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به زيادخواهي هاي آمريکا در مذاکرات هسته اي تاکيد کرد: دولتمردان و سياست گذاران ما بدانند اگر در مذاکرات يک قدم عقب نشيني کنيم دشمن جلوتر خواهد آمد.

وي بيان کرد کرد: برخي از افراد با تحليل هاي غلط در خصوص مذاکرات هسته اي به دنبال آن هستند که اين گونه به مردم القا کنند اگر مذاکرات به نتيجه رسيد مشکلاتمان حل ميشود.

حسين نژاديان گفت: مسلما با درايت و رهبري فرزانه و حکيمانه مقام معظم رهبري، بيداري و بصيرت مردم و نيروهاي دلسوز انقلاب اين آرزوي شيطاني خود را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام حسين نژاديان ضمن عرض تبريک به مناسبت اعياد شعبان و روز پاسدار با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: سپاه پاسداران نور چشم و عضو اصلي انقلاب است چرا که از بطن انقلاب روييده، رشد کرده و رو به کمال است.

وي گفت: امام (ره) مي فرمود"پاسداران ار ارکان کشور هستند، مجاهداني که هم در پشت جبهه ها و هم در جبهه هاي نبرد عليه کفار مجاهدت ميکنند.آنان فرزندان دفاع مقدس و پرچم داران عزت مسلمين و سپر حوادث کشورند"

حسين نژاديان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري ادامه داد: جانبازان آسيب در راه خدا را قدر بدانند که اين موجب توجه حق تعالي به آنان است و اين در ميزان الهي ارزش والاست.

حجت الاسلام حسين نژاديان با يادآور شدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس گفت: پس از ۵۷۸ روز بار ديگر توسط رزمندگان اسلام خرمشهري که دست دشمن بود فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع و پل تخريب شده خرمشهر به اهتزاز درآمد.

وي گفت: آزاد سازي پنج هزار و ۴۰۰ کيلومتر مربع از خاک کشور از جمله خرمشهر، تامين ۱۸۰ کيلومتر خط مرزي،۱۹ هزار اسير، ۱۶ هزار کشته از دشمن، انهدام ۶۰ فروند هواپيما و سه فروند هلي کوپتر، ۴۱۸ دستگاه تانک و نفربر، ۳۰ قبضه توپ و ۴۹ دستگاه خودرو از نتايج عمليات بيت المقدس بود.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ادامه داد: يک فروند هلي کوپتر، ۱۰۵ دستگاه تانک و نفربر و ۵۶ دستگاه خودرو از غنايم عمليات بيت المقدس بود.

حسين نژاديان با بيان اين که اين عملياتهاي حيرت آور در حالي بود که تمام شرق و غرب در مقابل ما ايستاده بودند، تصريح کرد: اگر عنايت خدا، امام زمان(عج) و رشادت هاي شهيدان، جانبازان، پاسداران، بسيجيان و ارتشيان نبود نميتوانستيم درمقابل يک دنيا بجنگيم.

حسين نژاديان با يادآور شدن هفته جوان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبري انرژي، اميد و ابتکار سه خصوصيت مهم و بارز جوانان است.

وي گفت: توطئه دشمنان اين است که جوانان ايراني مثل برخي کشورها نسلي تحقير شده و توسري خور باشند تا بتوانند روي آن سوار شوند و به او ديکته کنند تا آن کاري را که ميخواهند انجام دهند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اين که جوانان بايد هميشه در صحنه باشند، تاکيد کرد: جوانان بايد با دانش اندوزي به تخصص هاي مختلف دست يابند تا کشورمان بي نياز شود.

خطيب نماز جمعه بروجن در پايان گفت: مسئولان بايد قدر و ارزش جوانان را بدانند و براي تحصيل، اشتغال، مسکن و ازدواجشان بکوشند.

منبع: جام

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۴:۰۹

8 Jan 2020