۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۳۵۰۷۷
پدر شهيد مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری:

برخي در خواب غفلت به سر مي برند و دشمنان را دشمن نمي دانند

پدر شهيد مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری گفت: اميدوارم برخي از كساني كه در خواب غفلت به سر مي برند و دشمنان را دشمن نمي دانند به بركت خون پاك شهدا از خواب غفلت بيدار شوند.
برخي در خواب غفلت به سر مي برند و دشمنان را دشمن نمي دانند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ پنجمين سالگرد تدفين شهداي گمنام دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد (خاکيان افلاکي)؛ در جوار قبور شهداي گمنام دانشگاه برگزار شد.

در اين مراسم پدر شهيد محمد حسن قاسمي، اولين شهيد مدافع حرم از جامعه پزشكي كشور گفت: استكبارستيزي و دنياگريزي دو ويژگي مشترك شهداي گمنام و شهداي مدافع حرم است.

حاج منصور قاسمي در پنجمين سالگرد تدفين شهداي گمنام دانشگاه علوم پزشكي شهركرد و اولين يادبود فرزند شهيدش در جوار شهداي گمنام هشت سال دفاع مقدس در مجتمع رحمتيه اين دانشگاه گفت: شهداي گمنام و شهداي مدافع حرم ويژگي هاي مشتركي دارند، شهدا در ابتدا دل از اين جهان بريده و به حق پيوسته اند و در حالي كه بسياري از اين عزيزان در دنيا در موقعيت خوب و از جايگاه شغلي و اجتماعي مطلوبي برخوردار هستند جذب جاذبه هاي الهي شده و از مسائل دنيوي چشم پوشي مي كنند.

وي دشمن شناسي را از ديگر ويژگي هاي برجسته شهدا عنوان كرد و افزود: شهدا هم دشمنان را خوب شناختند و هم به خوبي با آنان مقابله كردند.

پدر شهيد مدافع حرم محمدحسن قاسمي در ادامه اظهار اميدواري كرد: برخي از كساني كه در خواب غفلت به سر مي برند و دشمنان را دشمن نمي دانند به بركت خون پاك شهدا از خواب غفلت بيدار شوند.

اين پدر شهيد در ادامه از مسئولين دانشگاه و برگزاركنندگان اين مراسم تقدير و خاطرنشان کرد: اين عزيزان با پيروي از اين سخن مقام معظم رهبري كه فرمودند؛ "زنده نگه داشتن ياد شهدا كمتر از شهادت نيست" اين برنامه را تدارك ديدند لذا زحماتشان قابل تقدير است.

حاج منصور قاسمي در پايان از درگاه خداوند متعال، براي همگان دعاي شهدا و عاقبت بخيري در امور به گونه اي كه آن دنيا در نزد شهدا شرمنده نباشيم را مسئلت نمود.


انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۹:۰۹

29 Dec 2019