۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۳۳۰۹۷
همزمان با ايام مبارک دهه فجر

حوزه مقاومت بسيج خواهران فرادنبه افتتاح شد+تصاوير

حوزه مقاومت بسيج خواهران زهراي اطهر(س) فرادنبه طي مراسمي با حضور فرمانده سپاه استان چهارمحال وبختياري افتتاح شد.
حوزه مقاومت بسيج خواهران فرادنبه افتتاح شد+تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با هفتمين روز از دهه مبارک فجر حوزه مقاومت خواهران زهراي اطهر(س) و دو پايگاه بسيج در شهر فرادنبه با حضور سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه چهارمحال وبختياري، فرمانده سپاه بروجن و جمعي ديگر از مسئولين افتتاح شد.

فرمانده سپاه بروجن در حاشيه اين مراسم به خبرنگار کلار، گفت: در پي ظرفيت گسترده و استقبال خواهران شهر فرادنبه از برنامه هاي بسيج ضرورت داشت حوزه مقاومتي در اين شهر افتتاح شود تا پايگاه هاي مقاومت سطح شهر و همچنين سفيد دشت و دهنو را پوشش دهد.

کيهاني با بيان اين که هدف دشمن ايجاد توطئه و ضربه زدن به انقلاب اسلامي است، گفت: بسيجيان با حضور گسترده و مستمر در صحنه، اجازه دخالت و تغيير در مسير انقلاب را نخواهند داد.

وي ضمن بيان اين که با فداکاري و ايثارگري شهداي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اين انقلاب به ثمر رسيد، افزود: امروز اگر خواستار عزت و اقتدار کشور هستيم بايد در مقابل مشکلات و تهديدها ايستادگي کنيم.

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به اين که بسيج يک فرهنگ است که پايه و اساس هر جامعه را نيز تشکيل مي دهد، گفت: بسيج مدافع آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي ولايت و شهدا است.

کيهاني، راز ثبات و ماندگاري بسيج را حرکت در خط ولايت فقيه و رهبري دانست و گفت: امروزه بسيج خواهران بزرگترين و گسترده‌ترين تشکل مردمي زنان است.

فرمانده سپاه بروجن اضافه کرد: ايجاد رده هاي مقاومت بسيج حرکتي در راه پيش برد اهداف اسلام و انقلاب اسلامي است.

وي بسيج را سبب اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و افزود: حضور شورآفرين زنان در هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان بسيار اهميت داشت و اين قابل ستايش و تقدير است.

گفتني است در پايان اين مراسم سيده فاطمه حسيني به عنوان سرپرست حوزه مقاومت بسيج خواهران زهراي اطهر(س)شهر فرادنبه معرفي شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۲:۳۲

7 Jan 2020