۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۱۵۰۹۷
فرماندار اردل:

سد بهشت آباد را بدون تونل می خواهیم

ما مخالف سد بهشت آباد نیستیم تنها مشکل ما نحوه انتقال آب از طریق تونل می باشد و شوراهای شهر اردل می بایستی با تدبیر موضوع سد بهشت آباد را پیگیری کنند و نباید طوری این موضوع را ادامه دهند که باعث اختلافات قومی شود.
سد بهشت آباد را بدون تونل می خواهیم
به گزارش جهانبین نیوز، محمد نوذری فرماندار شهرستان اردل صبح امروز در گفت وگو با خبر نگار هفت چشمه اظهار داشت:همه شوراها شهر و روستا باید به این نکته بیندیشند که با انسجام و وحدت بیشتر برای تحقق شعار مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اهداف متعالی نظام و خواسته های برحق مردم گام برداشته وهمه نقاط استان را به یک کارگاه سازندگی و عمرانی تبدیل کنند.

نوذری در ادامه افزود: احداث سد بهشت آباد در شهرستان اردل یک ضرورت است، اما به نحوه ای که محیط زیست استان را به خطر نیندازد که طبق کار کارشناسی بهترین شرایط انتقال آب به صورت لوله است.

نوذری در خصوص نامه ای که شوراهای شهر اردل به وزارت نیرو فرستاده اند اظهار داشت: شوراهای شهر اردل می بایستی با تدبیر به این موضوع بنگرند و نگذارند اختلافات قومی به وجود بیاید و بهتر بود این مسئله مهم را با هماهنگی مسئولان استانی پیگیری می کردند و اگر هم می خواستند نامه ای در این خصوص به وزارت نیرو بفرستند طوری مطالبات مردم را خواستار می شدند که حقوق استان هم پایمال نشود.
انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۵:۲۶

1 Jan 2020