۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۵۴۳۷
مدیرکل دفتر مطالعات و رصد کالاهای فرهنگی:

آینده فضای مجازی تا سال ۲۰۲۵ بررسی شده است

مدیرکل دفتر مطالعات و رصد کالاهای فرهنگی از پیش بینی تحولات و آینده‌های ممکن و مطلوب در فضای مجازی و فناوری های نو تا سال ۲۰۲۵ خبر داد.
آینده فضای مجازی تا سال ۲۰۲۵ بررسی شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدی کاموس در گفتگو با خبرنگار مهر از پیش بینی تحولات و آینده‌های ممکن و مطلوب در فضای مجازی و فناوری های نو تا سال ۲۰۲۵ خبر داد و افزود: مطالعه تحولات و آینده فضای مجازی از الویت‌های دفتر مطالعات و رصد کالاهای فرهنگی است و ما از نیمه دوم سال ۱۳۹۳، مطالعه بر سر آینده و آینده‌نگاری کالاهای فرهنگی را در کنار مساله یابی و جریان شناسی هر کدام از این کالاها آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به این که دفتر مطالعات و رصد کالاهای فرهنگی، قدمت چندانی ندارد و در ابتدای راه است گفت: این دفتر سال ۱۳۹۱ راه اندازی شده و از سال ۹۳، مدیریت آن به اینجانب واگذار شده؛ دفتر رصد کالاهای فرهنگی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می کند و به ارزیابی فیلم ها، کتاب ها، نشریات، بازی های رایانه ای، آثار موسیقایی و در کل محصولات فرهنگی می پردازد.

کاموس در ادامه بیان کرد: این دفتر همچنین در قالب برگزاری نشست با موضوع «دارک نت» به بررسی تاثیرات منفی اینترنت و شبکه های اجتماعی پرداخته و علاوه بر آن پژوهش های خوبی در زمینه کتاب های کودک و نوجوان انجام داده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۵:۳۷

4 Feb 2020