۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۱۷۹۸۷

خسارت 10 ميليارد ريالي به بخش کشاورزي در شهرستان فارسان

معاون فرماندار شهرستان فارسان در نشست مديريت بحران شهرستان فارسان ازخسارت۱۰ميليارد ريالي به بخش كشاورزي بر اثرخشكسالي در اين شهرستان خبر داد
خسارت 10 ميليارد ريالي به بخش کشاورزي در شهرستان فارسان
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرداس طاهري افزود: به افرادي كه در اثر حوادث منازل آنان دچار خسارت شده، در روستاها مبلغ ۳۰ ميليون ريال و درشهرها مبلغ ۴۰ ميليون ريال تسهيلات از طرف بنياد مسكن پرداخت مي شود.

وي با اشاره به فصل كوچ عشاير، از كوچ ۳۰ درصدي عشاير به مناطق قشلاق در شهرستان خبر داد و خواستار نظارت بر كوچ آنان توسط امور عشاير شهرستان شد.

طاهری در ادامه از برگزاري مانور و كارگاه آموزشي در هفته ايمني در شهرستان با كمك دستگاههاي عضو ستاد خبر داد.

معاون فرماندار فارسان با اشاره به آغاز فصل پاييز و لزوم آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي جهت مديريت بحران‌هاي احتمالي اظهار داشت: باید از آبگرفتگي‌هاي سال‌هاي پيش تجربيات لازم را کسب کرده و جهت جلوگيري تدابير ويژه‌اي را به ‌کار بست.

وي تصريح کرد: شهرداران و دهياران بايد به نقاط حادثه خيز خود نگاه ويژه‌اي داشته باشند و جهت کاهش حوادث احتمالي برنامه ريزي دقيقي صورت بگيرد.

طاهري شهرداري‌ها و ادارات آبفا را دو رکن اساسي در کنترل آبگرفتگي معابر شهري عنوان کرده و اعلام داشت: شهرداري‌ها بايد تمامي کانالهاي رو باز و ادارات آبفا نيز شبکه‌هاي فاضلاب را پاکسازي و لايروبي کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۶:۳۶

4 Jan 2020