۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۳۵۱۶۷
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان فارسان گفت:

تاکنون بيش از 10 هزار گردشگر از جاذبه هاي گردشگري شهرستان فارسان ديدن کردند

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان فارسان گفت: تاکنون بيش از 10 هزار گردشگر در ايام تعطيلات تابستان از جاذبه‌هاي گردشگري، تاريخي، سياحتي و زيارتي شهرستان فارسان ديدن کردند.
تاکنون بيش از 10 هزار گردشگر از جاذبه هاي گردشگري شهرستان فارسان ديدن کردند
به گزارش جهانبین نیوز، شاهين ايل‌بيگي‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: استان چهارمحال و بختياري با دارا بودن بيش از ۲۵۰ جاذبه گردشگري و طبيعت‌گردي برجسته، يکي از مقصدهاي مهم گردشگري در ايران است.
 
وي تصريح کرد: اين استان بويژه در گردشگري روستايي و عشايري داراي جاذبه هاي بسياري است. جنگل هاي بلوط، آبشارها، دشت لاله هاي واژگون، گرداب ها و تالاب هاي بسيار زيبايي مانند تالاب چغاخور از زيباترين جاذبه هاي طبيعت گردي و اکوتوريسم در ايران هستند. اين استان با مناطق کوهستاني و برف گير خود سرچشمه ي بزرگترين و شناخته شده ترين رودخانه هاي دائمي ايران مانند کارون، دز و زاينده رود را در خود جاي داده است.
 
ايل‌بيگي‌پور با اشاره به وضعيت خدمات رساني مطلوب به مسافران  و گردشگراني که شهرستان فارسان را براي سپري کردن ايام تطعيلات تابستان انتخاب کرده اند، گفت: در مجموع علاوه بر جاذبه هاي بسيار خوب گردشگري و آب و هواي مناسب، مسافران و گردشگران از خدمات ارائه شده از سوي ستاد تسهيلات سفر شهرستان رضايت داشتند.
 
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري فارسان ادامه داد: سياه چادرهاي عرضه شيريني هاي محلي، محصولات لبني و نان و صنايع دستي و همچنين وجود مکان هاي اقامتي بسيار مطلوب، اجراي برنامه هاي شاد باعث شد تا گردشگران و مسافران بسيار زيادي اين شهرستان را براي اقامت خود انتخاب کنند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۸:۰۵

23 Jan 2020