۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۳۰۲۰۷

تحريم‌ها را بشکنيم و به دنبال وابستگي نباشيم

نماينده ولي‌فقيه در استان چهارمحال و بختياري گفت: تحريم‌ها را بشکنيم، به دنبال وابستگي نباشيم و اجازه ندهيم دو مرتبه تحريم‌ها برگردد که لازمه همه اينها تدبير است.
تحريم‌ها را بشکنيم و به دنبال وابستگي نباشيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت‌السلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در استان اظهار کرد: در بين مديران بايد روحيه جهادي و روحيه انقلابي وجود داشته باشد تا بتواند عدالت را سازي و جاري کند.

وي با اشاره به اينکه گرداندن امور، سختي کار خود را پيدا کرده بيان داشت: در شرايطي که گردش کار سخت شد و به مراتب پيچيدگي در مسائل زياد شد تصمیم‌گيري نيز سخت‌تر و زيادتر خواهد شد.

نکونام تصريح کرد: در اين شزايط فعالي کسي نيست که به اين باور نرسيده باشد که راه برون‌رفت از تحريم‌ها اقتصاد مقاومتي است.

وي تاکيد کرد: ما مي‌توانيم توانمندي‌هاي داخل را فراهم کنيم، اميدها را به داخل متمرکز کنيم، اراده جدي به معناي واقعي ايجاد نمي‌شود و کاري که در حوزه صنعت، معدن و تجارت انجام شده ناشي از يک حرکت مثبت است.

نکونام با بيان اينکه هر صنعتگري مشکلات زيادي را متحمل مي‌شود عنوان کرد: مسئولين اين امر بايد مشکلات صنعتگران را شناسايي و براي رفع مشکلات آن‌ها چاره‌اي بيانديشند.

نماينده ولي‌فقيه در استان گفت: خودباوري را به داخل کشور تزريق کرده و براي رونق بخشيدن کالاهاي داخلي تلاش بيشتري را بکنيد.

نکونام با تاکيد بر اينکه نگاه ويژه‌اي به توسعه استان بايد صورت گيرد عنوان کرد: اميد است اين افتتاحيه‌ها اميد را در دل مردم روشن کند و دولت مردان را در کرسي اميد بنشاند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۲:۴۵

5 Jan 2020