۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۳۲۷۷
اين روزها مرحم ساکنين بافت قديم اردل کيست:

دستان تهي مالکان بافت فرسوده اردل چشم به راه نگاه مسئولان

مسئولين شهرستان اردل با اشراف کامل از خانه هاي بافت قديم شهر اردل که بر اثر زمين لرزه هاي اخير ترک خورده و در حال تخريب هستند تاکنون هيچ اقدامي براي بازسازي خانه هاي زلزله زده انجام نداده و اين بي توجهي با عث گلايه مندي برخي شهروندان شده است.
دستان تهي مالکان بافت فرسوده اردل چشم به راه نگاه مسئولان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قدير ظفري يکي از ساکنين بافت قديم شهر اردل که اين روزها به جاي اينکه مثل ديگر مردم چشم انتظار نوروز مهرباني باشد از نامهرباني مسئولين شهرستان اردل گلايه مي کند.

ظفري در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: طي زلزله هاي اخير در شهرستان اردل تنها منزل مسکوني من دچار آسيب و ترک خوردگي شده و در حال تخريب است که براي گرفتن تسهيلات بهسازي و نوسازي بافت هاي فرسوده هشتاد روز پشت سر هم به شهرداري مراجعه نموده براي پروانه ساختمان که هر روز با مخالفت شهردار مواجهه شدم.





وي گفت: وام ساختمان متعلق به بافت فرسوده سه بار لغو شده که با مراجعه به استان باز هم لطف کردند و پس داده شده، شورا و فرماندار را نيز در جريان اين  گذاشته ايم و هرچند که شوراي محترمان سخت پيگير هستن اما باز با بهانه هاي شهرداري روبه رو شديم.

حال اگر اين روزها اين خانه خراب شود و خسارت مالي و حتي جاني به اين خانواده وارد کند چه کسي مسئوليت آن را بر عهده مي گيرد؟

شهرداري اردل يا فرمانداري و يا ستاد بحران شهر و شايد بهتر بگويم پدري که توانايي دفاع از حق خود را نداشته امروز چه کسي مرحم روزهاي سخت اوست.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۱:۵۶

27 Dec 2019