۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۳۴۸۹۸
نماينده مردم شهرستان اردل، فارسان ،کوهرنگ و کياردر مجلس شوراي اسلامي

حمله ي تروريستي عمق کينه ي مخالفان انسانيت را نشان مي دهد

نماينده ي مردم شهرستان هاي اردل، فارسان ،کوهرنگ و کياردر مجلس شوراي اسلامي گفت: حمله ي تروريست ها به مردم در مرقد بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي و مجلس شوراي اسلامي به عنوان خانه ي ملت ،عمق کينه ي مرتجعان مخالف انسانيت و ديانت رحماني را به مهد مردمسالاري اسلامي ،يعني کشور عزيزمان نشان مي دهد.
حمله ي تروريستي  عمق کينه ي مخالفان انسانيت را نشان مي دهد
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر علي کاظمي نماينده ي مردم شهرستان هاي اردل، فارسان ،کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي در پيامي به کوهرنگ خبر با اشاره به حمله ي تروريستي مرتجعان قشري گرا به مجلس شوراي اسلامي و مرقد مطهر امام خميني(ره) آن را عمق کينه ي مرتجعان مخالف انسانيت و ديانت رحماني را به مهد  مردمسالاري اسلامي خواند.

وي با اشاره به آيه، مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَيرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِي الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جميعاً وَ مَنْ أَحْياها فَکأَنَّما اَحيا النَّاسَ جميعاً (سوره مائده 32 ) افزود: هر کس، انساني را بدون ارتکاب قتل يا فساد در روي زمين بکشد، چنان است که گويي همه انسانها را کشته، و هر کس ،انساني را از مرگ رهايي بخشد، چنان است که گويي همه مردم رازنده کرده است.

ديگر دست خشونت و ترور از آستين مرتجعان کوته بين و کند ذهن بيرون آمد و تعدادي از هم وطنان عزيز و مظلوم مان را در ماه رحمت و مغفرت به خاک و خون افکند.

تروريسم کور در سال هاي اخير به نام دين مبين اسلام که کرامت انسان را از حيث انسان بودن، مورد تاکيد قرار داده است، علاوه بر کشتن انسان ها، چهره ي موجه و رحماني اسلام عزيز را نيز مخدوش ساخته است.

ايران اسلامي عزيز که استقلال، امنيت و مردمسالاري سازگار با ارزش هاي ديني را در ساليان اخير تقويت بخشيده و به عنوان باثبات ترين کشور منطقه ي پرآشوب خليج فارس شناخته مي شود، امروز آماج حملات تروريست هاي داعشي قرار گرفت.

حمله ي تروريست ها به مردم در مرقد بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي و مجلس شوراي اسلامي به عنوان خانه ي ملت، عمق کينه ي مرتجعان مخالف انسانيت و ديانت رحماني را به مهد  مردمسالاري اسلامي ،يعني کشور عزيزمان نشان مي دهد.

تروريست ها بر هم زدن صف منسجم و متحد ملت ايران را هدف  قرار داده اند، از اين جهت آنها حتما به بيراهه رفته اند، صف استوار وحدت ملت در انتخابات اخير رياست جمهوري براي جهانيان عيان گرديده بود.

اين رفتارهاي کوردلانه نشان مي دهد که نه اسلام را مي شناسند و نه ملت بزرگوار ايران را.

اينجانب به عنوان نماينده ي شما در مجلس شوراي اسلامي، شهادت مظلومانه ي تعدادي از هموطنان مان را به ملت شريف و هميشه در صحنه، نمايندگان محترم و کارکنان مجلس شوراي اسلامي، خانواده ها و بستگان شهداي عزيز و همه ي مسئولين محترم نظام مقدس جمهوري اسلامي، خاصه رهبري معظم انقلاب، تسليت عرض نموده و صفوف مختلف ملت بزرگوارمان را به وحدت و همدلي به عنوان بزرگترين خنثي کننده ي تحرکات دشمنان، دعوت مي کنم.    
( واعتصموا بحبل الله جميعا و لاتفرقوا )

انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۰:۰۱

12 Jan 2020